Gå til innhold

GTI TDI GOLFEN ->"R19"<- 197hk/320nm

Ranger emnet

audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

exclusive er vel Highline + Skinn og Chrom stigtrinn. Hvis jeg ikke tar feil.. Der som bilen er GTI, slik min var og IKKE den blå på finn, så er det montert GTI understell, GTI Bremser, GTI Sportseter , Gti bak/foran Leppe ( Er nemlig en annen leppe foran og bak som sitter på GTI, Nesten umulig å se )

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det er rart at den 2003-modellen har ligget ute så lenge.

Virker jo som en bra bil til en bra pris?

Eller?

Ja synes jeg også er veødig rart , Er en veldig fin bil og den hadde endel utstyr oxo, kilometeren var og ganske grei !! Men de ter vanskelig og selge en golf 4 til over 200K , Mange tenker at de kan få en 5 er til den prise, såklart kan man ikke sammenligne 150TDI fremfor nye 105 HK.. Men det er kun spesielt intereserte som ser etter Golf4 med 150 hk TDI. De fleste som ser 150hk TDI vil tenke Chip siden det er ekstremt sjeldne biler som de færreste har hørt om... Men jeg synes denne bilen er den kuleste diesel bilen man kan ha, Går bedre enn GTI , og kostnadene er KUN 1/3 av en vanlig GTI !!!!!

F.eks Service intervaler er på TDI =30.000 GTI = 15.000

Forsikring : TDI= 7200 GTI = 25.000 (på mitt navn)

Drivstoff : TDI = 0.6 GTI = 0.9 (Blandet kjøring)

Drivstoffpris: TDI = 9.5 kr/L GTI = 11 kr/L

Kjør hardt kjør stil kjør diesel bil hehehe.... Har forresten fått meg ny bil, deisel det også ;);)

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exclusive er vel Highline + Skinn og Chrom stigtrinn. Hvis jeg ikke tar feil.. Der som bilen er GTI, slik min var og IKKE den blå på finn, så er det montert GTI understell, GTI Bremser, GTI Sportseter , Gti bak/foran Leppe ( Er nemlig en annen leppe foran og bak som sitter på GTI, Nesten umulig å se )

Er det mye forskjell på GTI bremser/understell og det som er "originalt" på en highline?

De fleste som ser 150hk TDI vil tenke Chip siden det er ekstremt sjeldne biler som de færreste har hørt om...

Har hørt/lest at det er mye problemer med at turboen ryker på denne typen bil hvis man chipper den.

Har også lest at du har sagt dette på forumet.

Er det ikke da litt risky å chippe denne bilen, hvis man (tydeligvis) er nesten garantert at det skjer noe?

----

2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider