Gå til innhold

civic hb spotta i tr.heim

Ranger emnet

Civic_karen

Anbefalte innlegg

spotta en feeet civic på innheredsveien tiligere idag. er den blåe som det står west wing på sia.. har vært en del i media.. noen som har speccs om denne ?? blitt solgt til noen i tr.heims område? blå hb 96+ mod.. vtec turbo av et slag.. fikk tatt et par bilder med mobiln, men kan ikke å få lagt de inn her :puke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. You are not logged in. Fill in the form at the bottom of this page and try again.

2. You may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?

3. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var "oss" det :)

En kompis av meg har kjøpt den å jeg og han var å henta den nå i helga og fikk med oss Gatebil samtidig.

Den blir å gå i Lofoten

tøft då får vi fleire gatebila hit, men veian her e jo heilt fucka så alle treng en litn ps2joystick før handa=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var "oss" det :)

En kompis av meg har kjøpt den å jeg og han var å henta den nå i helga og fikk med oss Gatebil samtidig.

Den blir å gå i Lofoten

da må du gratulere han :P vi sto og beundra den bilen lenge gitt :P å de mopedguttene sa bare, "å dævven, så du den blåe bila elr"? :P hehe.. får håp at han e forsiktig med bilen da :) er jo en helt sinnsyk bil:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere kom dere helskinnet hjem?!

Savner bilen litt må jeg si......men,men:well

Joda, joda..gikk helt problemfritt :)

Bilen fungerte som bare det og vi "lekte" oss med noen andre biler på tur oppover hehe

Flott vogn så sjønner godt du savner den.

manglet ikke på beundrene blikk og vridde nakker oppover landet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider