Boosti Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg kjøpte meg en 1liter Sprøytesparkel og tynner til Sprøytesparkel her før helga. Men kom til og se at jeg mangla herder, og det får jeg jo ikke kjøpt på en søndag :well...Og jeg må nesten få sprøyta over bilen i dag.... Jeg har herder fra vanelig sparkel, ville dette funke?...Hvordan ville resultatet bli uten herder? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Herder herder. Så det går nok ikke hardt med det første. :) Mc,gyver løsninger, kan fungere. Men det er bedre å la være med å prøve. Vis du har litt kjemisk innsikt å har databladene tilgjengelig. Er det lette å se om det er mulig eller ikke. Jeg hadde ventet til imorgen, personlig. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 joa...men har ikke tid før til neste helg igjen...så det skulle ha vært gjort i dag. Men men...går det ikke så går det ikke....får teste ut på en liten flate med den herderen jeg har. Det er jo fra samma produsenten, bare at den fulgte med vanelig sparkel. Så det kan jo hende det er samma greien. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Uten herder vil det trolig aldri tørke. Iallfall slik med vanlig stålsparkel.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbovan Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 herder til sprøytesparkel er jo tyntflytende (vann) herder til vanlig sparkel er en mye tykkere konsistens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg