borabora Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by Dee Jay *gleder meg* Dette kommer til å bli så fett :D :D :D :D hapyhappy beer thumpsup :???: babyhmm? Bare så jævla synd det regner max i dag og er spådd dårlig vær i morgen oxo... :( Da blir det lite på meg.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Ser litt skummelt ut ja. Men det har jo vært bra vær alle årene, så jeg satser i hvert fall på at metrologene tar feil.... Kommer til å bli sinnsykt fett hvis det blir solskinn!!!! beer yodude :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by Speedy9 Ser litt skummelt ut ja. Men det har jo vært bra vær alle årene, så jeg satser i hvert fall på at metrologene tar feil.... Kommer til å bli sinnsykt fett hvis det blir solskinn!!!! beer yodude :cocain: Se ut da.. skal litt til for at det været her snur seg :) ikke for å ødelegge den gode optimismen her.. men tviler sterkt på at det blir fint vær... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Vi satser på fint vær :) Uansett, det blir jo party under tak på Fabrikken etterpå. Nettopp kommet hjem fra rigging på Pravda og Flåten. På pravda kommer det til å bli sinnsyk fet dekor i riktig industriell form og heftig lyd i alle hallene. Spacebrain sine monstre er virkelig verdt å ta titt på. På flåten blir det også industriell dekor, med en 1/4 mercedes som er skåret og sveiset til riktig form :D Lyden blir også sinnsyk fett med svært Outline-anlegg! Gled dere alle som kommer!! Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg