Audi-S3 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hei, legger opp noen bilder av kjerra ... Hva synes dere? Har fått på Seidl RS4 frontfanger, og RS4 felger med 225/40-18 gummi. Se http://audi.nanoweb.no for mer info ... Siter - VW Passat TDI Highline - 01 - VW Passat TDI - 96 x Audi 100 2,0E - 91 <- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hva jeg synes? Senk og hjulvalg ser greit ut (senken ser perfekt ut på det øverste bildet iallefall), men desverre synes jeg den Seidl fangeren ikke matcher bilen ellers. Det lyser sølvnetting og RS4 fangeren bryter med "gjellene" og høydeforskjellen til 100ens kanaler blir helt gæren. JEG hadde beholdt original eller satt på RS2 fanger om det måtte styles. Men igjen, ikke alle som har konservativ smak som meg. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S3 Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Er litt enig - RS2 fangeren er penere. Men synes ikke at fangeren ser så ille ut på, har blitt vant med resultatet nå ... Kanskje det hadde vært en idè og lakket gitteret sort? Hadde seff. sett bedre ut hvis jeg hadde kjørt linja ut og satt på sideskjørt og hekk i samme stil. Men skal selge kjerra så det blir nok ikke meg i alle fall ... Siter - VW Passat TDI Highline - 01 - VW Passat TDI - 96 x Audi 100 2,0E - 91 <- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 sort gitter ser mer diskret ut ja, absolutt en fordelaktig ting å gjøre :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Må si meg enig med Eyelid, har absolutt ingenting til overs for RS4-looken på C4. Spesielt ikke når det blir kun foran, høydeforskjell i tillegg til at det ser 'uferdig ut'. Ellers så det meget bra ut, C4 har pene linjer :) (OG håper for guds skyls stekepannene er fjerna :p ) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hva jeg synes?Senk og hjulvalg ser greit ut (senken ser perfekt ut på det øverste bildet iallefall), men desverre synes jeg den Seidl fangeren ikke matcher bilen ellers. Det lyser sølvnetting og RS4 fangeren bryter med "gjellene" og høydeforskjellen til 100ens kanaler blir helt gæren. JEG hadde beholdt original eller satt på RS2 fanger om det måtte styles. Men igjen, ikke alle som har konservativ smak som meg. Jeg er helt enig! Synes faktisk bilen så sintere ut med original fanger og masse 1000-metere! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Dette så bra ut!! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S3 Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har solgt bilen nå -fikk forventet pris for den og. Så får det bli opp til dem og kjøre linja ut med RS4 styling om de vil. Men jeg synes også den så bedre ut med org. fanger. Men det var en skade på høyre side av frontfangeren, derfor byttet jeg til RS4 fanger. Fikk den for en ok pris så. Fornøyd med dette bilde da: C4-karrosseriet er utrolig pent syns jeg da. Mye man kan gjøre med det. Nå er det bare og lete etter ny bil. Blir hvertfall og holde meg innenfor VAG-konsernet! Siter - VW Passat TDI Highline - 01 - VW Passat TDI - 96 x Audi 100 2,0E - 91 <- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hva gikk denne for? Du var vel på ACR også? Så en slik bil der Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S3 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Fikk 47k for bilen. Var nok ikke på ACR i år nei, bilen ble solgt ikke lenge før det. Siter - VW Passat TDI Highline - 01 - VW Passat TDI - 96 x Audi 100 2,0E - 91 <- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Tiger: Bildet på rampen var stilig :) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Her er iallefall fartøyet, plogen, osv jeg farter rundt med... NB! forumet her skalerer helt forj.... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Kjapt spørsmål her.. Hvor kan jeg kjøpe audi 100 fangere på nett? Skal kanskje kjøpe en 92 modell nå og lurte på om det fantes noe gøy der ute til den. Liker best minimalistisk styling :) Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 på om det fantes noe gøy der ute til den. Likerbest minimalistisk styling :) finnes så og si ikke styling til C4ene. Det er Hella hekkspoiler, Seidl RS4 kvasi styling og SGI RS2... Skal du ha bilen diskret og PEN, behold den som den er, evt lakker de sorte vinyltrukne listene som er på dører og fangere. Seidl stylingen synes jeg rett og slett er hønnjævlig, SGI RS2 stylingen er sånn passe om det MÅ være noe annet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg