Gå til innhold

vwcarconsult/TopCarTuning seriøst?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Tenkt å bestille felger der..

Noen som har handlet derfra før??

Lang tid før man får det man har bestilt??(di svarer vertfall veldig raskt på mail)

Felgene må først bli bestilt fra tyskland, før di sender videre til meg..

VWcarconsult vil jeg råde deg til å holde deg langt unna. Er mange som sliter med hans useriøse holdning til sitt eget firma og kunder. Han er rask på email nå ja, men bare vent til felga dine ikke dukker opp, da blir han kliin umulig å få fatt på så lenge man ikke bestiller noe da!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115463

Jeg venta og venta på mitt FK coilovers sett fra han, sammen med mange andre. bestillte rett før jul. men det kom aldri. viste seg at han ikke hadde bestillt noe fra dem siden september.

Men han var bestemt på at han hadde gjort det, så plutselig så gikk det ikke ann å få tak i han siden han gjorde om internett siden, men han kunne vel kanskje svare når jeg ringte han. Spør du meg så ber du om å bli lurt hvis du handler fra han.

Hvordan felger skal du ha da? brock eller annet tysk? isåfall sjekk ut http://www.daekimporten.dk veldig greie priser og god kundeservice. Bare husk å regne med toll og frakt.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kommer toll og frakt på?? toll er vell 25% av prisen eller no?

Toll kommer på 25% av den totale summen du betaler, inkludert frakten. Du må også betale et tollgebyr, siden de er så greie å legge på 25% for deg, som oftest rundt en hundrelapp.

Det enkleste er å be de du kjøper deler av om å skrive en lavere verdi på pakken, slik at du betaler mindre. Dette har en risiko, og det er at om posten roter vekk pakken din, så får du bare igjen det beløpet som var skrevet på den.

- 1967 Boble

- 1971 Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moms/mva/merverdiavgift er 25% av kjøpesum inkl. frakt for varekjøp over 200NOK.

Toll kommer evnt. i tillegg, men det gjelder omtrent bare for mat/klær.

Etter at regjeringen i 2002 fjernet tollen på 630 ulike vareslag, er praktisk talt alt tollfritt, så lenge du ligger unna mat og klær.

Hvis du bestiller fra et EU-land, så få det sendt poste restante til Sverige, så reiser du over og henter det der. Ref: http://forbrukerportalen.no/

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

dette har vært på tv2 hjelper deg i da. torsdag 31.08 - 06.. det værste er jo at han kødden som driver firmaet fortsatt har nettsiden oppe. i følge tv2 så skylder han karen som driver firmaet 200000 til folk som har bestillt derfra.... hater sånne idioter som lurer andre for å kunne ha mat på bordet...

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider