Gå til innhold

audi eller bmw?

Ranger emnet

htn

Anbefalte innlegg

Haha..¨må le av dere som mener det er mere feil på e34 enn a4....... :assman

Støtter den! å jeg har skrudd endel auda!

Nye bærearmer kver 20000,clutch kver 60000, foringer+++

For ikke å snakke om lmm og lambda sonde og gasspjeld sensorer!

nei! tror du kommer billigere ifra det med en 518 ja! men ville ikke hatt en bil med så lat motor etter min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4 er jo en evig mye behageligere bil enn E34 da, E34 blir rett og slett litt for gammel og akterutseilt nå.

Nei, på komfort vinner E34....men hvorfor en 518i???? Hva er galt med 520i eller helst 525i? Hvis drivstofforbruket betyr så ekstremt mye, ville jeg kjøpt diesel.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7647744&sid=11aSJ3qI20591058&pos=2&tot=81

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7439231&sid=11aSJ3qI20658380&pos=35&tot=62&page=2

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7647085&sid=11aSJ3qI20743498&pos=1&tot=4

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den! å jeg har skrudd endel auda!

Nye bærearmer kver 20000,clutch kver 60000, foringer+++

For ikke å snakke om lmm og lambda sonde og gasspjeld sensorer!

nei! tror du kommer billigere ifra det med en 518 ja! men ville ikke hatt en bil med så lat motor etter min mening!

Har hatt en A4 i familien siden 1997. Nå anbefaler Audisenteret bytte av bytte av venstre bærearm (kr 3500,-), men bilen er kjørt 135000 (ikke 20000 som det blir påstått her. Clutch er ikke byttet, selv om bilen trekker tung campingvogn hver sommer. Lmm, lambda osv er ikke defekt, og ikke byttet.

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en A4 i familien siden 1997. Nå anbefaler Audisenteret bytte av bytte av venstre bærearm (kr 3500,-), men bilen er kjørt 135000 (ikke 20000 som det blir påstått her. Clutch er ikke byttet, selv om bilen trekker tung campingvogn hver sommer. Lmm, lambda osv er ikke defekt, og ikke byttet.

Er ikke ofte ting blir ødelagt på A4'n. Er noen små ting men det er det jo på alle biler. Den bærearmen får du bytta gratis hos Audi, er en garantisak eller no sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4 er jo en evig mye behageligere bil enn E34 da, E34 blir rett og slett litt for gammel og akterutseilt nå.

Der tar du jaggu feil :)

a4 er det ikke så mye feil med sånn som med bmw!

Åssen grunnlag kan du si noe sånt? *****unge.. Slutt å kommenter ting du ikke vet NOENTING om.. Det er feil og faktisk.

Ville kjøpt en 520, eller en med diesel.. :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er bra biler rett og slett. Skal du kjøpe Audi MÅ du ha quattro. fwd er jo bare rett og slett kjipt. Eller så går du for BMW som er rwd.

Da blir jo valget litt lettere.

AWD= fremkommelighet hele året.

RWD= Mere morro og kjøre.

Men har på følelsen at BMW er vesentlig dyrere å forsikre en Audi? Vet ikke men er en tanke som slår meg.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider