Exerqtor Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Har fått mangel pga. slark i rattstammen på impala'n min. Også tenkte jeg at jeg skulle pelle ifrahverandre hele dritten og se om det bare var og bytte noen lager. Men jeg får ikke pella den helt i beter. Så jeg lurer på om det er noen som har tegninger på åssen det sitter sammen, en sprengskisse eller noe ligende.. Selve rattstammen er en orginal stamme fra en 64 impala med tilt(slarken ligger i selve tilt delen). Så vist noen har tegner på det eller noen vet åssen det skal plukkes i beter så hadde det vært fint om dere hadde tatt dere tid til og forklare det. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Vært borti samme problemet på flere malibuer.. på dem sitter det 4 bolter med torx hue på som har en tendens til å løsne, men for å komme til dem må du av med rattet, av med rattlåsen, bort med blinklysdelen, ut med tenningslås så vil du se det inni der en vei (må sikkert av med noe mer :) ). ta ut de skruene du kommer til å sett de inn igjen med blå locktite så de ikke løsner igjen. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Er nok ikke helt samme type rattstamme, på bilen min så sitter det bare spaken til tilten og blinklyset også tuta i senter så klart.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Noen rattstammer har nylonforinger, disse kan byttes ut med tilsvarende i messing for lengre levetid. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det kan så være, men jeg får jo ikke pella driten ifra hverandre:P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det kan så være, men jeg får jo ikke pella driten ifra hverandre:P FAnt noe på denne siden du får kikke nærmere etter, jeg djorde denne jobben på Astroen, feila og plumdra men fikk det til, prøv å koble av blinklysledningene nede på rattstammen så du får "løftet" ut blinklysbryteren da ser du bedre. men prøv on du finner litt info her, (du må klikke vidre) http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=az/cds/en_us/0900823d/80/11/d2/78/0900823d8011d278.jsp Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronco Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er det selve vippe punktet på tilten du ikke få ifra hverandre? Den er normalt bare festet med 2 splinter som du kan dra ut, med og sette en bolt i senter. Det er som regel ikke så stort fjærtykk som det ser ut til, klarer og presse sammen med neven. Dette var likt på chevyen og forden min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Fannt ut åssen det skulle gjøres her om dagen, måtte dra ut pluggene kobble av fjørene og få av lagret som sitter i bunn på rattstammen. Da fikk det:P Var et par 1/10mm slark i dem, og det blir jo en del når man får på rattet. Så jeg skal ta og få dreid til et par nye så fort som mulig. Men ellers, er det noen som har kjøpt no deler fra http://www.classicindustries.com før? er en del ting der som jeg må få tak på. Også er jeg litt skeptisk når det gjelder og kjøpe ting fra statene. Åssen det går og få ting sendt fra dem osv. om man må bruke JetCarrier eller noe lignende for å få frakta delene over sjø'n m.m.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.