Gå til innhold

Legge inn annonse med bilde???

Ranger emnet

TME

Anbefalte innlegg

Hei !

Hvis du mener å legge inn ett bilde sammen med en annonse på f.eks autodb så tror jeg de har ett eget system der du bare legger ved bilder.. Ganske enkelt å finne ut av :)

Men hvis du mener å legge inn ett innlegg med bilde her på forumet så kan jeg forsøke å forklare..!

(trykk på bildene for å få de større..)

Først går du på f.eks http://www.imageshack.us.Der trykker du "choose", da popper det opp ett vindu der du skal velge hvilket bilde du vel 'uploade'. Etter at du har valgt bilde så trykker du på "Host it" knappen og venter til det skjer noe mer.

16ku2.th.jpg

Etter en liten stund kommer dette opp.. Da høyre klikker du i boksen ved "Thumbnail for forums (1)" og velger kopier/copy..

25eh.th.jpg

Så går du til der du skriver innlegg på bilforumet(eller andre forumer) og der du vil ha bilde(kan godt være midt i en tekst) lager du først ett 'mellomrom', høyre klikker og velger lim-inn og lager enda ett mellomrom etter at du har limt inn..

34jw2.th.jpg

Hvis det er noe du lurer på så er det bare å spørre,

Mvh

Espen

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka dårlig detta... limer inn skriften i det feltet d står "Thumbnail for forums (1)" og velger kopier/copy.. men ingen bilder kommer når jeg kopierer tilbake..... bare skriften kommer..... Data-stuk og meg..

Bare kopier linken "direct link", lim inn i forumet, i [/img]-koden.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider