OldSchool RF Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg kikka på et slikt 18" firkant element i går, dvs i natt en gang cheers Dæven for et brutalt element. Elementet var riktig nok ikke i bruk eller montert. Men for et beist. 5000W RMS. Kan tenke meg man trenger ei temmlig solid kasse til det. Veide sitt. Er det noen her som har prøvd disse? Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 har aldi hørt dette elementet...men har hørt at det er helt sykt. veier 50 kilo:P er ikke noe i forhold til jackhammer elementet fra mtx da:P hehe Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Du får sjekke hvordan det gikk med Morten Paulsen på Våler i helgen ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Socool har sikkert litt erfaring med dette elementet... Han hadde jo planer om å knuse alle proffene på bilforumet.net med det og 4000D monoblokka si. Han prøvde å selge det to ganger på QXL. Første gangen ombestemte han seg midtveis i auksjonen, andre gangen så jeg ikke noe mer til auksjonen etter at budet lå på 4100 eller no. Jeg har sett det live en gang, men da var jeg "ung og dum" og syntes det så sykt fett ut. Nå kunne jeg ikke tenke meg det what-so-ever. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 har aldi hørt dette elementet...men har hørt at det er helt sykt. veier 50 kilo:P er ikke noe i forhold til jackhammer elementet fra mtx da:P hehe Sant, Jackhammer virker sykt. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Sant, Jackhammer virker sykt. men så er jack hammer 5-6 ganger så dyr og da! kan vel egentlig ikke sammenliknes.doh ;) kunne tenke meg et solo x element,men må som sagt har stoor kasse! og masse forsterker kraft+ strøm og større dynamo får å drive beistet Tror forresten Earthquake her på forumet har hatt 2 av dem, om det ikke var 15" da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Du får sjekke hvordan det gikk med Morten Paulsen på Våler i helgen ;) Quoter meg selv :) Hører rykter om at han spilte 150,9 dB, så da funker det i hvert fall endelig. Dette er med to Cadence ZRS-10 på en SoloX 18. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Stemte det at han passerte 150dB etter litt prøving og feiling tror jeg, var mye 149,noe der en stund, hehe.. Jackhammer er hvertfall ett element jeg kunne ikke kunne tenke meg what so ever (for å qoute en annen her i tråden) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Stemte det at han passerte 150dB etter litt prøving og feiling tror jeg, var mye 149,noe der en stund, hehe.. Jackhammer er hvertfall ett element jeg kunne ikke kunne tenke meg what so ever (for å qoute en annen her i tråden) Hehe, enig! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Har hatt det selv. Den Morten Paulsen bruker er min gammle. Det spiller rått høyt, men ikke allverdens lydkalitet fra 140db og opp, da er det mest trykk.. Men det er jo artig det og:D Kjøper meg et nytt iløpet av kommende mnd, den skal drives av 2 stk Kicker KX2500.1, håper det spiller over Morten sitt oppsett;) Blir SoloX :boxers vi da, kan sette anleggene på max og høre hverandre spille over fjorden:P Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg