Gå til innhold

Tomtom 5 Mobile (liten skjerm)

Ranger emnet

odelien

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en slik til min N70. Men lurer på om det blir for liten skjerm?

Noen som har eller prøvd slik? Fungerer det bra ellers?

Alternativet ville å kjøpe en vanlig gps og ha i bilen. men når kan kjøpe til tlf så er jo det enkelt.

Sett at en del har hatt problemet med programvaren i N70. men det kan vel oppgraderes

Noen som vil anbefale noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermen blir helt fin. Jeg ble positivt overrasket over hvor bra det ble med tanke på nøyaktighet, skjerm og slikt. Eneste minus er at telefonen sluker strøm så du bør ha bilholder og telefonen koblet til en billader når du bruker den som GPS. Med TomTom Mobile 5 så får du også lagt inn fotobokser med varsling. (Definert som POI - Point of Interest der du velger varsling når du er 300 meter unna uavhengig om det er i ei planlagt rute eller ikke). Den er også rask på å rekalkulere ruta når du kjører feil.

Ja N70 har problemer med at den kobler fra GPSn og du må reboote telefonen eller slå av og på Bluetooth for å koble inn GPSn igjen. Skal høre med Nokia (Har nyeste SW versjon) verkstedet på tirsdag.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få den nyeste SW så må tlf sendes til et nokia verksted. Ikke mulig å klare det sjøl fra internett?

Har også sett på frittstående. men dei blir en del dyrere og tlf har jeg alltid med meg. så da kan det jo være kjekt å bruke den.

Er mest sånn kjekt å ha... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få den nyeste SW så må tlf sendes til et nokia verksted. Ikke mulig å klare det sjøl fra internett?

Litt OT men lurer på det samme jeg og.. Er noen bugs jeg gjerne skulle blitt kvitt på min n90

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider