Gå til innhold

hva heter modellen? (toyota med bakhjulstrekk)

Ranger emnet

sindrulf

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Originally posted by aWeX

Jeg har nylig kjøpt en slik bil ja, fikk den faktisk etter min mening latterlig billig, betalte 20.000 for den. Eieren skulle egentlig ha 35.000, men jeg fikk den ned til 20 bortimot uten å prute. Skal lage en "ny bil"-post nå tenker jeg :)

20k for en sånn bil var jo bra.. forrige eier litt kort, eller snill? :D

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Hva er dette for en bil ? Corolla ?

Den står parkert her utenfor jobben.

Det står kun Toyota 2.0 GTi på den.

Dette er en Carina. Er det en gti er det samme motoren som sitter i MR-2 gti. Den har da doble eksos, et på hver side og et sinnsykt understell. Samme understell som på celica gt-4 st-205. Har en kamerat som bygger opp en sånn nå med turbo, styling, hjul, etc. Blir en rå bil når den blir ferdig.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Dette er en Carina. Er det en gti er det samme motoren som sitter i MR-2 gti. Den har da doble eksos, et på hver side og et sinnsykt understell. Samme understell som på celica gt-4 st-205. Har en kamerat som bygger opp en sånn nå med turbo, styling, hjul, etc. Blir en rå bil når den blir ferdig.

Jepp den hadde doble eksosrør men jeg viste ikke at det var orginalt. Bremsene så ut til å være ok også.

Dette er vel FWD ?

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Jepp den hadde doble eksosrør men jeg viste ikke at det var orginalt. Bremsene så ut til å være ok også.

Dette er vel FWD ?

De er FWD ja. Er bare understell som er hentet fra gt-4 ikke drivlinje.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider