Gå til innhold

hva heter modellen? (toyota med bakhjulstrekk)

Ranger emnet

sindrulf

Anbefalte innlegg

Originally posted by Åge

De er FWD ja. Er bare understell som er hentet fra gt-4 ikke drivlinje.

Sikker på at det er GT4 understell?

Har mer tro på at det er Celica GTi understellet som er brukt,

det er jo den motoren og drivaksler som er benyttet....nøyaktig samme motorstyringa også....som st182 celican (90-93)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg leste tilfeldighvis på en webside i dag som omhandlet "superstrut" understellet til ST205 (GT4) og det stod også her at Carina GTi og noen Celica GTi'er hadde dette understellet. Det er bare snakk om hjulopphenget osv, ikke drivlinje. Beskrivelse her: http://gtfour.supras.org.nz/superstrut.htm

- Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

famir : Jepp, det er en 86

Edit: Egentlig kan det vel være en 85 også well

det er awex sin AE86... jeg prøvde den, den dagen han kjøpte den. jævlig morsom bil..:D :D :D

1992 skyline R32

1994 s13 gpsports driftebil

x1992 mazda mx5 turbo

x1991 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en link til et ae86 galleri....

http://www.ae86.org/gallery/trd51901/

så fort jeg begynner å få penger inn i kassa igjenn, har jeg tenkt til å få kjøpt meg en sånn...morsom bil å leke med uten at det koster en formue..når den er ferdig skal den se sånn ut omtrent:

:cool:

1992 skyline R32

1994 s13 gpsports driftebil

x1992 mazda mx5 turbo

x1991 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde der er nok bilen min ja.

Motoren som står i er en 4A-GE, en 1.6l 16v motor med 115 eller 124 hk. Dette er en turtallsvillig motor med veldig bra respons, den sperrer faktisk ikke før 7800 rpm. Den er etter hva jeg har lest enkel å trimme på konvensjonell måte, og i forhold til mange andre sugemotorer koster det heller ikke så veldig mye, og det finnes massevis av deler fra mange leverandører.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by celicaturbo

jeg leste tilfeldighvis på en webside i dag som omhandlet "superstrut" understellet til ST205 (GT4) og det stod også her at Carina GTi og noen Celica GTi'er hadde dette understellet. Det er bare snakk om hjulopphenget osv, ikke drivlinje. Beskrivelse her: http://gtfour.supras.org.nz/superstrut.htm

Nahh...Superstrut utgavene finnes bare med rattet på den galesiden..så vidt meg bekjent :) ...eller gjaldt det kun ST18x?

Her på tynn grunn her nå... :)

Har en hel del 'bekjente' i england/Irland via International Celica Owners Club på yahoo...og jeg husker de maste en god del om hva som var bra med dette osv... :)

@lpher:)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by celicaturbo

såvidt jeg kjenner til eksisterer det ingen ST18x med superstrut, bare ST20x, Carina i Europa og Corolla i Japan. Det er mulig du tenker på 4ws som var tilgjengelig på et lite utvalg av ST182 i asiatisk marked?

Nja...det fantest vistnok en ST182 variant som hadde det også...men kun i japan....og om det var i forbindelse med 4ws'en eller ikke husker jeg ikke.... :)

De fleste greyimports av ST182 i England ser ut til å ha 4ws ihvertfall...og automat....på en 3S-GE?!! :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider