Gå til innhold

Sub i V40

Ranger emnet

Solefald

Anbefalte innlegg

som topic seier:P skal ha en sub i V40ien, fekk en helt ny Cadence Wild beast 12" for ca 1000 lappen, har hatt 2 tidligere i 240, da dei kosta 4000 pr stk. og da spelte vanvittig:D, men no veit eg ikkje om eg skal kjøpe meg ei kasse\lage, eller lage ein ny hattehylle da, basert på den orginale, og så sette den midt i hylla, men så er det korleis skal eg få den til å ligge på plass, og kva materiale den må vere laga av, MDF kanskje?, og det må vel kanskje stivast opp på undersida?

har orginal sub og forsterker i bagasjerommet fra før, men veit ikkje om dei kablane er gode nok, har en phoenix gold kabel liggande også..

noken som har forslag\tips og slikt:D så¨hadde eg blitt kjempe glad:P

Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville IKKE satt den i hattehylla i hvert fall..

lag en passende kasse og sett den baki.. legg opp nye strøm/signalkabler av skikkelig type/dimensjon.. da blir alt så mye bedre..

fjern eventuelle høyttalere i 5,25" hullene bak (om det er sedan), slik at det blir mer lyd inne i bilen..

Bygg eventuelt bassrefleks/båndpass kasse med port opp gjennom hattehyllen..

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok =)

eg kan få ei ca 40ltr kasse, med 2 rør, med trekk og slikt til ca 1400..

kva forsterker en trenger for en sånn sub? og btw en kompis har ei kasse, som er fin da, er bra stor, er sånn med plexiglass på, og så står dei litt skrått

/ \ <-- som det der, og so er det 2 bassrør i, den får eg billig billig, men går det an å ha en sub midlertidig? og sette i en til litt seinare? og kva foreslår du av monoblokk forsterkere til 1 og 2 subber?

takk for hjelpen =)

er forresten stasjonsvogn =)

Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider