SupraN/A Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 X-Cell skrev: den bilen holder til I narvik... er en skalle hær som har kjøpt den.. Bottenmark heter han for dem som kjenner til han å hannes firma/firmaer... han ligger å loffer med den i byen å tror han er fan til feskar... men ja.. hehe.. små barn små gleder... UUUU høre vi tendensa t misunnelse..BMWpekkar uuu:smilbmw Siter FWD!! NO THANKS..No Drifting..No Feeling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er en 360 Modena Spyder, 02 modell synes jeg å huske.. Tore Botnmark som har kjøpt denne.. Feit bil, men jeg kunne heller tenkt meg å se den i Rød eller Sort, enn den turkisfargen som er.. Bilen er vel på forsiden av Bilmarkedet også.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 SupraN/A skrev: UUUU høre vi tendensa t misunnelse..BMWpekkar uuu:smilbmw bmw pekkar? :P hehe.. jojo. har ikke bmw.. ;P men har hatt bmw som gikk brukbart... bedre enn S(kr)upra.. :P Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 supert at den ble solgt nordover, er den peneste Ferrarien jeg har sett på lenge. :) Helt tydelig at noen er "svartsjuk" her ja haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Enig med Jonte, skulle heller sett den i RØDT!!! ;) Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 quik skrev: Enig med Jonte, skulle heller sett den i RØDT!!! ;) nei.. den er da penere i babyblå.. ;) rødt er jo så inn i hamperæva vanlig.. syns fargen på den er pen.. men ikke noe for meg.. ikke plass til hundebur.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det går en lyseblå 360 Modena Spyder i Trondheim også. Tilhører en viss øyelege med sans for raske biler. Synes ikke fargen er noe fin. Ferrarier skal enten være gul eller rød. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 E det nån som veit om detta e en original bil eller om det e en replika? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 syntes den 360 var jævlig sprek.. endelig noen i norge med ferrari som har turt og "røre" den:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Eklund skrev: E det nån som veit om detta e en original bil eller om det e en replika? tror vel de fleste her er samstemte om at det er en original ferrari. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 åkey, eni eg asså. syns bare at det va en her som snakka om nåkka replika greier:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hehe ja okey. nei dette er nok ekte vare :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Her er en 360 Modena jeg så i Trondheim i fjor. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ye Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 leepriest skrev: Det går en lyseblå 360 Modena Spyder i Trondheim også. Tilhører en viss øyelege med sans for raske biler. Synes ikke fargen er noe fin. Ferrarier skal enten være gul eller rød. Det er den babyblåe ferrarien som gikk i trondheim som botenmark har kjøpt. Nei det er ikke nå replica denne ferrarien,den er ekte vare! Siter Im gay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ahhh,synd jeg ikke så den på søndagen da :( Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg