StrexX Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 satt ute i båten på hurdalsjøen, ved motorveien å pratet med noen kjentfolk da det plutselig kom fete biler med jevne mellomrom... blant anet; Monster evo'n (på henger =0) worsteiner bmw'en, den som er sett og avbildet i en av de andre trådene her. den grønne E30 M3 som også var på hellerudsletta flere imprezaer et par 200 sx'er + mange fler veit om noen som satt og glante med store øyer el ! :rolleyes: :partyon :D Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Var dere 3 stk, og vinka en av dere på Monsteret? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 vi var tre stykk ja men vinka vel ikke.. :P en arti måte å peke på for de to andre som ikke fulgte med ;) var to stykker som kjørte i en hvit vare bil som glante ut på oss når jeg veiva med armen ;) Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det var oss ja.. Hadde akkurat fått stappet i oss litt fastfood! Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 satt ute i båten på hurdalsjøen, ved motorveien å pratet med noen kjentfolk da det plutselig kom fete biler med jevne mellomrom... blant anet; Monster evo'n (på henger =0) worsteiner bmw'en, den som er sett og avbildet i en av de andre trådene her. den grønne E30 M3 som også var på hellerudsletta flere imprezaer et par 200 sx'er + mange fler veit om noen som satt og glante med store øyer el ! :rolleyes: :partyon :D Irriterende at bare dere skal få se fete biler, var ingen innom statoil på minnesund, bortsett fra en overstyla Bmw :boxers Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det var oss ja.. Hadde akkurat fått stappet i oss litt fastfood! hehe! ryktene sier andelva burgerne er gode ;) :P Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Irriterende at bare dere skal få se fete biler, var ingen innom statoil på minnesund, bortsett fra en overstyla Bmw :boxers wrong place at the wrong time! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 vi var tre stykk ja men vinka vel ikke.. :P en arti måte å peke på for de to andre som ikke fulgte med ;) var to stykker som kjørte i en hvit vare bil som glante ut på oss når jeg veiva med armen ;) Var meg og Mrleone i hvite varebilen ja, jeg satt å lurte på hvorfor i alle dager noen ville sitte der ute å fryse :D Hadde det ikke vært for at jeg var dautrøtt, nettopp fått i meg burger på Andelva så skulle jeg reagert litt kjappere å vinka tilbake :D hehe! ryktene sier andelva burgerne er gode ;) :P Ja, himmelsk! Hvertfall etter å ha levd på Gatebilburgern og kalde tacowraps.. Irriterende at bare dere skal få se fete biler, var ingen innom statoil på minnesund, bortsett fra en overstyla Bmw :boxers Andelva er stedet, mens vi åt kjørte Jan Tore med RX7 forbi og Standal med Caprien :) Må begynne å henge der du.. :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Møtte veldig mange av bilene på min ferd sørover fra trøndelagen. Blinka og vinka til flere. Men liten respons. Folk var vel lettere i søvne. Møtte først en BMW (noe jeg tror var en bmw m3, den var sølvgrå og signal gul/grønn) i 13-14 tia ved ulsberg. Den kom i godt jag mot meg. Tror den hadde vært på gatebil hvertfall. Og etter som jeg nærmet meg elverum strøymat dem på. En etter en. Jeg satt og underholdt dama med å fortelle om bilene. Men hun var lite intr og ville heller sove :/ Jeg fikk ikke vært på treffet, så det var koselig å se så mange av bilene likevel. -Thelle- Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Andelva er stedet, mens vi åt kjørte Jan Tore med RX7 forbi og Standal med Caprien :) Må begynne å henge der du.. :D Jobber på statoil, får litt rabatter der.... Burgeren på hydroen i eidsvoll må dere prøve, tror ikke du får no bedre burger i akershus enn det...hehe Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Møtte veldig mange av bilene på min ferd sørover fra trøndelagen. Blinka og vinka til flere. Men liten respons. Folk var vel lettere i søvne. Møtte først en BMW (noe jeg tror var en bmw m3, den var sølvgrå og signal gul/grønn) i 13-14 tia ved ulsberg. Den kom i godt jag mot meg. Tror den hadde vært på gatebil hvertfall. Og etter som jeg nærmet meg elverum strøymat dem på. En etter en. Jeg satt og underholdt dama med å fortelle om bilene. Men hun var lite intr og ville heller sove :/ Jeg fikk ikke vært på treffet, så det var koselig å se så mange av bilene likevel. -Thelle- Den grå/gule er vel en 320 det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Ja, himmelsk! Hvertfall etter å ha levd på Gatebilburgern og kalde tacowraps.. De derre kalde wraps'ene må være noe av det verste jeg har vært borti... FYSJ! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Var meg og Mrleone i hvite varebilen ja, jeg satt å lurte på hvorfor i alle dager noen ville sitte der ute å fryse :DHadde det ikke vært for at jeg var dautrøtt, nettopp fått i meg burger på Andelva så skulle jeg reagert litt kjappere å vinka tilbake :D var faktisk ikke så kaldt i lufta ;) verre med de 6-9 gradene i vannet så hold oss i båten gitt.. :P etter et gatebiltreff, må man være trøtt... hvis ikke har man ikke deltatt nok :P:P burgeren skal testes.. men litt usikker når .. :bump Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Ingen av dere som observerte den råeste av dem alle? Min beige VW Golf Mk1 med takgrind og combicamp på slep? Var folk som hang ut av bila og tok bilder... Noen her? Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 De derre kalde wraps'ene må være noe av det verste jeg har vært borti... FYSJ! Hehe ja de var tragiske, hadde sikkert smakt 20 ganger bedre om de faktisk var VARME. etter et gatebiltreff, må man være trøtt... hvis ikke har man ikke deltatt nok :P:P Jau, tør påstå jeg var litt sigen på søndag.. Mye tråkking og lite søvn. Men dere får hive dere utti båten igjen på Mandag kveld, da tror jeg vi passerer der igjen etter japsetreffet på våler :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg