Gå til innhold

Kjedelig bakende.

Ranger emnet

pitersn

Anbefalte innlegg

Sånn er bakenden idag:

DSC00488.jpg

Ganske så kjedelig i forhold til resten av bilen. Så her må noe gjøres:deng

Tenkte å sette på takvinge å nye lykte. Men, det er jo en jungel av styling ute på markedet. Så jeg vet ikke helt. Noen som har forslag?

Sett litt på de crystal edge lyktene å takvingen til rieger.

Noen som har tanker om hva som gjør seg på bilen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart gitter er jo en begynnelse. Sota crystal edge lykter hadde også gått ann.

Quoter meg selv:) Fått på svart netting på leppa foran, cleane bakluka (fjerne visker, emblem, lista med nøkkelhull), noen skjørt kunne gjort seg siden du har styling ellers, lakkert grillen svart, fått på klarglass i hele fronten (litt vanskelig å se på bildene om du har dette), klare sideblinkere.

Kunne blitt fint om du hadde fått sota alle klarglasslyktene også (hovedlykter, spredere og sideblinkere), da det hadde gjort så det hadde blitt "brytninger" med rødfargen på bilen. Sammen med svart gitter rundtom så hadde det blitt knall etter min mening;)

Tok meg friheten å dele noen idè'er om hele bilen din i samme slengen! Hehe..

Pen Golf du har;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte først og fremst på takvinge og lykter i første omgang.

Cleaning av bakluka blir neste tenker jeg. Mye arbeid med d da?

Men, greier ikke bestemme meg for takvinge. Noen forslag?

Den til rieger er d jo bremselys i. Blir d ikke da teit`, når jeg har bremselys i bakluka fra før? Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på slike lykter som Tony har i avataren sin. Fjern visker, list og emblem. Ikke minst fjern diffuseren og engangsgrillen du har der.

Plastsveis igjen utsparing til eksosen i fangeren og bruke "tdi-enderør"

Sølvgitter hører hjemme på engangsgriller og ikke på biler

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo denne han har snakka om. Du får den billigere fra BS Bildeler, der jeg kjøpte min. Monteres om en ukes tid sirka. Legger ut bilder i tråden min da. Men som han sier, så kanskje han ikke vil ha med bremselys.

Men stikk innom bsbildeler.no - de har en drøss med spoilere for Golf3 der. Se om du finner noe du liker, og gå for det:)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo denne han har snakka om. Du får den billigere fra BS Bildeler, der jeg kjøpte min. Monteres om en ukes tid sirka. Legger ut bilder i tråden min da. Men som han sier, så kanskje han ikke vil ha med bremselys.

Men stikk innom bsbildeler.no - de har en drøss med spoilere for Golf3 der. Se om du finner noe du liker, og gå for det:)

Skal du på med den rieger vingen? Isåfall venter jeg på bilde førjeg bestiller

Ingen som har bilder av røde golfer med takvinge da? (flere typer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider