Gå til innhold

bilstereobilene her på forumet

Ranger emnet

Markro

Anbefalte innlegg

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SSHumanReign4.jpg

slik ser det ut akkurat nå.. er ikke helt ferdig.. skal prøve å lage noe "ramme/deksel" rundt forsterkeren og over batteriet.

Oij! 2xHR4 er bare rått! Er den ene/begge 2 gammle ampene til Jonka/Tor Erik her på forumet? Hvilke subber bruker du på de ampene?:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratis med HRène!! haddde du kunne tatt noen nærbilder av innmaten? de andre som er i Realmof.. er for dårlige... ;) ellers skal mitt P90 under "kviniven" til neste år, kan si ifra hvis du vil ha ditt "forbedret" :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratis med HRène!! haddde du kunne tatt noen nærbilder av innmaten? de andre som er i Realmof.. er for dårlige... ;) ellers skal mitt P90 under "kviniven" til neste år, kan si ifra hvis du vil ha ditt "forbedret" :)

hva er det som skal skje med P90`n... om jeg tør å spørre..:)

Tenkt tanken med å bytte til Carrozzeria RS-P90x... da denne har samme meny dsp enhet som sitter i Odr forsterkeren RS-A9 som er er beregna til Odr spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P90 kan bli bedre.... analog delen skal forbedres. -separerte og dedikerte stabilisatorer til hver kanal/vei og balanserte utganger....og bedre komponenter med en annen type forsterker del ;) litt avansert tweeking... :) ellers har jeg list til å sette en egen opstokobler som kan ta andre typer optiske ledere slik at man kan ha kortere ditto....

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider