cossie power Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 en liten smaksprøve.....bilen blir å se på de fleste konkuranser/utsillinger i år.....be gjerne om en lyd demo.... a Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Et prosjekt vi holder på med . Megane . Ground Zero Monoforsterker og Bass . Helix 2 kanaler på Focal frontsett, det er status til nå . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Mitt anlegg. bilen er en audi a3. er fremdeles ikke ferdig. mangler ombygging av dørtrekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Sexy Cossie... Den bilen der trur j blir bra!! :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Sexy Cossie... Den bilen der trur j blir bra!! :D jepp,har virkelig trua nå! både lyd å innstall blir bra....har litt problem med å fore brax ampene med nok strøm,det virker som de trekker like mye strøm som hele byggefeltet jeg bor i bruker på oppvarming..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 He he he... Skikkelig utstyr må ha mat vettu... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Kan da slenge ut et par bilder jeg og selv om det ikke ser ut i måne skinn det jeg har gjort:( Men er i miletæret nå så det skjer ikke mye. dimmer om 10mnd... Da blir det kjøp av en bil til... Driver og lurer på noe nytt og spennende noe på forsterker siden... hehe. Ellers er det alpine Iva310, PXA-H701 og polk SR på alt av høytalere som er planen. blir og kaste ut og gjøre om alt oppi der når den tid kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Mine stereo biler :) Audi cab, mitt førte bygge. denne skal nå "restureres" til høsten :) Caddyen min. må jo ha lyd i arbeids bilen :) En Golf jeg driver og bygger nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midnightsun Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 foreløbig anlegg: [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Her e mitt første forsøk på å bygge et skikkelig anlegg.. ble ikke så veldig fint synes eg, men det spillte bra.. har solgt den bilen no.. til sommeren skal eg bygge nytt anlegg i denne bilen.. skal få det litt mer proft tenkte eg.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Her er fra gamle bilen. Kommer nok både ny bil og nytt anlegg snart, men driver nå med flytting osv. så tar nok litt tid før jeg får spart opp penger til alt det jeg har planlagt :dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Bra tråd det her. Skal komme med egen prosjekttråd så snart jeg gidder å lære meg å legge ut bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 mange gjenomførte biler her nå:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 sånn ser det foreløpig ut i bagasjen min :) oppsett: - alpine CDA-9851r - audison srx3 - hertz space K6L - hertz es 300 d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 190E: Har du ingen bilder å vise da? Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg