cossie power Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ble faktisk ferdig med bilen ikveld,over en uke før første EMMA konkuranse,det er meget uvanlig gitt..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 LEKKERT cossie power! :win <--- satser på en sånn? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Blir nok :win i flertall regner jeg med.... :) Snasent det her Børset.... :respect Mekke en dokkis nå så... :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 LEKKERT cossie power! :win <--- satser på en sånn? :) får vel prøve på 1.plass ja,men det er vel to-tre biler som blir meget vanskelig å slå er jeg redd,muligens en en ODR civic og en ODR bmw,men håper ikke å bli langt bak...har jobbet mye med bilen i år,alt er i orden under dekkslene også,for å si det sånn.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 en ting jeg lurer på til de som har Glass/plexi forran basserne vil dette hindre bassen til å spille ULTIMAT?! Bruker dere glass eller plexi? Og er kasse bygget sånn eller har dere lizm laget en vegg etterpå? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 får vel prøve på 1.plass ja,men det er vel to-tre biler som blir meget vanskelig å slå er jeg redd,muligens en en ODR civic og en ODR bmw,men håper ikke å bli langt bak...har jobbet mye med bilen i år,alt er i orden under dekkslene også,for å si det sånn.... tviler ikke på at det er gjennomført nei :) kunne tenkt meg å prøve å delta i en skikkelig nybegynner-klasse i emma en gang, hadde vært gøy, men veit ikke helt om det er noe vits :rolleyes: uansett, lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 en ting jeg lurer på til de som har Glass/plexi forran basserne vil dette hindre bassen til å spille ULTIMAT?! Bruker dere glass eller plexi? Og er kasse bygget sånn eller har dere lizm laget en vegg etterpå? blir jo ikke anneledes å bruke glass enn mdf.....glasset mitt er 10mm tykt,så det er ganske stabilt du.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 veldig gjennomført detta også:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 tviler ikke på at det er gjennomført nei :) kunne tenkt meg å prøve å delta i en skikkelig nybegynner-klasse i emma en gang, hadde vært gøy, men veit ikke helt om det er noe vits :rolleyes: uansett, lykke til :) klart det er vits!! det har vært første gang for oss alle vettu....stå på!! Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 klart det er vits!! det har vært første gang for oss alle vettu....stå på!! hehe, joda, hadde vært gøy :) hvordan er egentlig nivået i "bånn-klassene"? noe spesielt som skal til for å hevde seg? :) sorry OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 blir jo ikke anneledes å bruke glass enn mdf.....glasset mitt er 10mm tykt,så det er ganske stabilt du.... 10 mm ? Min er på 25mm og _det_ var vel egentlig i tynneste laget ? Har byttet ut den ene veggen i kassen med 25mm plexi, og så laget en ekstra plater som ligger utpå, bare for å lage "hullet" så du ser egentlig bare 40% av glasset. Planen var å være med i EMMA for min del også, men jeg synes reglene er ALT for pirkete til at det er kjekt å bygge "emma" anlegg. Jeg er ikke noen verdensmester i presisjon akkurat :D Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Snart ferdig.hehehe cheers cheers Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 blir sikkert bra til slutt:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Under bygging Alcantara Nice Nautiluz.cheers cheers Venter i spenning på Utopia kassen.Du er vel klar,når den kommer.....:driving Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 10 mm ? Min er på 25mm og _det_ var vel egentlig i tynneste laget ? Eh... Javel?? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg