Rockford Seat Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Noe slikt ser det ut baki Seaten, 40% ferdig.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 får vel prøve på 1.plass ja,men det er vel to-tre biler som blir meget vanskelig å slå er jeg redd,muligens en en ODR civic og en ODR bmw,men håper ikke å bli langt bak...har jobbet mye med bilen i år,alt er i orden under dekkslene også,for å si det sånn.... Hmmmm... Vi får vel se hvem som skal stille opp av de ovenfornevnte først og om det evt dukker opp noe annet spennende som ikke har ODR.... Uansett gøy å høre at alt er i orden bak dekslene også, det er jo ikke alle rå biler som har hatt det oppigjennom historien cheers Gleder meg til å høre på Sierra`n jeg, så tar vi en pils etterpå :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Oisann, Lars.. Ser ut som om du har litt trangt om plassen? Det er slik det skal være! ;) :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 det stemmer thomasekeli... Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Nice Nautiluz.cheers cheers Venter i spenning på Utopia kassen.Du er vel klar,når den kommer.....:driving Den blir helt nydelig.. :) Sett den under arbeid :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Nice Nautiluz.cheers cheers Venter i spenning på Utopia kassen.Du er vel klar,når den kommer.....:driving Yes! Bare å si i fra så skal vi få montert det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hmmmm... Vi får vel se hvem som skal stille opp av de ovenfornevnte først og om det evt dukker opp noe annet spennende som ikke har ODR.... Uansett gøy å høre at alt er i orden bak dekslene også, det er jo ikke alle rå biler som har hatt det oppigjennom historien cheers Gleder meg til å høre på Sierra`n jeg, så tar vi en pils etterpå :-) undervurderer ikke noen konkurenter jeg,men de to var de første som slo meg....da har vi en "date" med pilsen lars! Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Den blir helt nydelig.. :) Sett den under arbeid :) Yeh.Focal Spirit of sound i sommer.Gleder meg å få lyd igjen...........cheers Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Yes! Bare å si i fra så skal vi få montert det. :) Trenger vel litt av hvert hos Steinar.Ringer deg når Dag blir ferdig.cheers Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jasså Mr Golf 4, du måtte ha en kasse av Dag du også ? jeg er MEGET fornøyd med min!! Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Kasse og gulv........................................... cheers cheers cheers Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Sorry Cossie.Utrolig vel gjennomført Cosworth du har.:wave :thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Bilder av bilen din da kenneth?? Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Noe slikt ser det ut baki Seaten, 40% ferdig.. var da blankt og fint baki der a gitt :rolleyes får sola på det og så blir det trivelig og ligge bak deg..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 audiv6cab!! det skulle vært flere som deg!!! :thumb Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg