OldSchool RF Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 audiv6cab!! det skulle vært flere som deg!!! :thumb Får våre anlegg til å se ut som dritt da........ :D Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Et bilde av det gamle bagasjerommet... Slik det ser ut nå... Verktøykasse... Tilkobling av forsterkerne.. Det gamle dashbordet... Nytt er plutselig ferdig... Utvendig... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 fy faen!! heftige saker! gleder meg til å få lyd demo!:partyon Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 fy faen!! heftige saker! gleder meg til å få lyd demo!:partyon He he... Tosk! :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 oppsettet ditt i år blir garantert bra! "this year we take no prisoners" Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Time will show... :) Hvis alt går like svært som idag,kan j bare tenne på hele bil-jævelen! Hoff... Nå er j jaggu muggen altså!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 sykt fett bygg KennethB. helt sjef:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Time will show... :) Hvis alt går like svært som idag,kan j bare tenne på hele bil-jævelen! Hoff... Nå er j jaggu muggen altså!! hmm .. hva eer galt? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Utrolig flott, Kenneth! Digga det! :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 hmm .. hva eer galt? Laderen min ble litt overivrig igår,og ga over 15 volt, selvsagt mens jeg var borte og spiste litt.. Så da jeg kom tilbake i verkstedet var batteriet i motorrommet noe deformert... uhhmmwhat? Skikkelig fornøyd med det... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 jeg håper å få sjangsen til å lytte bilen til Kenneth, cossi og kanskje soundstream arosa -hvis han blir ferdig i år-.... ;) Devil men utrolige finish på deres BAGASJEROMS montasje!!! :) men synes jeg hører ofte om: ha noe som ikke alle har, og blablabla.... :hammer skal fine noen bilder fra mitt eget uferdig bygg før jeg får deng... ;) 2x25w til mellombass i dørane og 2x40watt til mellomtone med synlig innmat fra forsterker delen. 2x12watt til mellombass i dashen og 2x40watt til diskantene med synlig del av strømsforsyning. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Brutel høyttalervinkling, Matador... :D Blir spennende... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Heeeeeftig Kenneth !:eek: Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 var da blankt og fint baki der a gitt :rolleyesfår sola på det og så blir det trivelig og ligge bak deg..:D He He.. ja det kan bli spennende, har montert på 2 stk fjernstyrte løftere slik at jeg kan heve å senke den øverste delen som jeg vil. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 sånn at amp racken får en slags vannrett transport stillling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg