audioteam Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Skapergleden lenge leve Her må dere legge merke til produktenes plassering, nyskapende . Her har terningene fått sin fortjente plass i installasjonen . Kombinert bilstereo og brød tiner . Bildene er tatt i Kirkenes for 10-12 år siden eller noe slikt :) Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Ludden min:) Alpine/EVUS/Inphase/Kinetik Ikke ferdig baki men det som skal inn: Sene nattevakter, E-bay og litt mye fjortis igjen kan føre til skummle ting:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Glemte bilder av gammlebilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 så flott ut detta. lykke til vidre med prelude bygginga:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 så flott ut detta. lykke til vidre med prelude bygginga:) Takker:) Kommer se når jeg får Kinetik batteriene så jeg får nok strøm til greienekiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ludden min:) Alpine/EVUS/Inphase/Kinetik Ikke ferdig baki men det som skal inn: Er _VIRKELIG_ spent på hvor du skal plassere komfyren! Gleder meg! :D God helg! Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Sliter litt med plasseringa av den å go-carten ja men skapergleden lenge leve:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 hehe..enig der slik ser det ut akkurat nå.. er ikke helt ferdig.. skal prøve å lage noe "ramme/deksel" rundt forsterkeren og over batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 190e: du må da klare å oppdrive noen flere bilder enn det der!? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 slik ser det ut akkurat nå.. er ikke helt ferdig.. skal prøve å lage noe "ramme/deksel" rundt forsterkeren og over batteriet. Oij! 2xHR4 er bare rått! Er den ene/begge 2 gammle ampene til Jonka/Tor Erik her på forumet? Hvilke subber bruker du på de ampene?:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Stemmer det.. Begge har tilhørt Jonka.. Men ikke kjøpt dem fra han. Men fra: -Hansi -PerryZaphire Som de har eid en av hver.. Bruker en 1 stk Seas Lotus SW250 subb i lukket kasse på et sted mellom 14-20 liter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 [/img] Bilder av frontsettet kommer senere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 gratis med HRène!! haddde du kunne tatt noen nærbilder av innmaten? de andre som er i Realmof.. er for dårlige... ;) ellers skal mitt P90 under "kviniven" til neste år, kan si ifra hvis du vil ha ditt "forbedret" :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 gratis med HRène!! haddde du kunne tatt noen nærbilder av innmaten? de andre som er i Realmof.. er for dårlige... ;) ellers skal mitt P90 under "kviniven" til neste år, kan si ifra hvis du vil ha ditt "forbedret" :) hva er det som skal skje med P90`n... om jeg tør å spørre..:) Tenkt tanken med å bytte til Carrozzeria RS-P90x... da denne har samme meny dsp enhet som sitter i Odr forsterkeren RS-A9 som er er beregna til Odr spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 P90 kan bli bedre.... analog delen skal forbedres. -separerte og dedikerte stabilisatorer til hver kanal/vei og balanserte utganger....og bedre komponenter med en annen type forsterker del ;) litt avansert tweeking... :) ellers har jeg list til å sette en egen opstokobler som kan ta andre typer optiske ledere slik at man kan ha kortere ditto.... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg