Gå til innhold

TPC 26mai film.. 2stk.

Ranger emnet

-EKS-

Anbefalte innlegg

chiller:

Lager nok ikke filmer for at dem skal være perfekte, kun for andre skal få se litt dem å ;) liker og ha egen stil på det jeg lager.

Er nok driiit mange skrive leifer, grunn til jeg ikke gikk allmen.. :roll: suger i all skriving, ikke minst matte..

Spike:

hehe, neh.. biler, der hjertet ligger. bruker kun fri hand og full som, stø som et fjell på handen veitu.

Blir nok bra, får håpe du får plassen da. :)

--

Og stor takk til alle andre for koselig komentarer! spess. når jeg bare slang det sammen.. :thumb

Nå blir det nok kun bil bygging fremover, nå skal jeg være med på filmen :partyon

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dæven ek!!

Det tok jaggu lang tid å laste ned med modem racing,men det var det verdt!!!

Som kentsor sa...10 av 10 mulige.

Og skulle noen finne på å kritisere produksjonen kan du jo be dem om å gjøre det bedre selv...

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Euro-1, manglet en bil på filmen da ;) kritikk, jeg lager jo kun for morro.. det jeg gjør med kritikk er å skru bil og tafse på damer :D

kentsor, aremme, Straydog, Volvo 240r, Mambo. Takk så møe! mulig det blir flere av dem..

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider