Gå til innhold

skjermutbyggere til rsfanger

Ranger emnet

vwsportz

Anbefalte innlegg

noen her som kan fortelle meg hvor jeg finner skermbreddere som passer rs fangeren? den er litt lavere enn 90 fangeren som jeg regner med at det er skjermutbyggerne jeg har egentlig skal passe til..har prøvemontert de å det blir en åpning når man ser bilen fra siden, utbyggerne dekker liksom ikke hele hullet som blir mellom siden av fangeren å bilen..nederst blir det en åpning..

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes meg bekjent ikke noen breddere som er beregnet for RS-fanger. Det samme gjelder de 90-fangerne som selges til Einser. De eneste som hadde noe lignende var Bonrath, som lagde 90-fangere som var beregnet å erstatte de originale Schnellboot-fangerne på Cab modellår fom. 1988. Da fikk man original passform.

De lagde også noen breddere i glassfiber som var beregnet på ikke-cab (når man skulle bruke de 90-fangerne de lagde til vanlig Einser, uten Clipper-kit). Disse vil jeg anta skulle dekke ditt behov, ettersom de foran gikk helt ned til bunnen på GTI-leppa. Hvorvidt dette lages ennå har jeg ingen anelse om. Sjekk selv på http://www.bonrath.com

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes meg bekjent ikke noen breddere som er beregnet for RS-fanger. Det samme gjelder de 90-fangerne som selges til Einser. De eneste som hadde noe lignende var Bonrath, som lagde 90-fangere som var beregnet å erstatte de originale Schnellboot-fangerne på Cab modellår fom. 1988. Da fikk man original passform.

De lagde også noen breddere i glassfiber som var beregnet på ikke-cab (når man skulle bruke de 90-fangerne de lagde til vanlig Einser, uten Clipper-kit). Disse vil jeg anta skulle dekke ditt behov, ettersom de foran gikk helt ned til bunnen på GTI-leppa. Hvorvidt dette lages ennå har jeg ingen anelse om. Sjekk selv på http://www.bonrath.com

om fangern din er i glassfiber så lager du "perfekt" passform selv om du tør å prøve på støpe litt selv. så kan du evnt stål bredde skjermene litt for å kompansere størrelsen.

da kan det blir riktig nice....

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..takk for tipsene..tror det blir til at jeg støper noe på innsiden av fangeren selv..har stått å sett litt å tror det blir det beste..forfra ser det helt ok ut det er liksom bare på innsiden av fangeren siden den er noe breiere enn fronten det blir en glipp som skjermutbyggerne ikk klarer å dekke helt til..de strekker seg liksom ikke langt nok ned men de dekker fint i bredden bortsett fra de 5 nederste cm av fangeren..

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan hende det blir lagt ut en prosjekttåd etter hver..holder på å bygge meg baksete akkurat nå...bakseteprosjektet er noe jeg kan holde på med her på leiligheten....litt vanskeligere med bilen for øyeblikket fikk vite idag at jeg og kompisen min må skifte garasje.....vår kjære store garasje skal bli brukt som lager...

men vi har mest sansynlig en ny en ganske snart..tilogmed 3 hus borafor...ett bygg som har vært brukt til mekanisk linje faktisk med plass til 5-6 biler, får bare håpe det går i boks..fikk også en liten fartsdump av en bot som slakker det litt ned..

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider