lappelos83 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jeg ble stoppet av politiet på vei til jobb idag, jeg ble målt med laser til 98 i 60 sonen. Det var en politimann i bilen, han tok sertifikatet mitt, jeg måtte signere på 2 "tilståelser" men jeg fikk ingen kvittering. Måtte få pappa til å hente bilen og ta bussen på jobb. Hvor lenge mister jeg sertifikatet...kan jeg klage? surt etter som jeg akkurat har fått montert effektannlegg på beemern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Tror nok du mister`n i allefall 6 mnd, du kan prøve å søke om å få den tilbake, hvis du er veldig avhengig av bil i f.eks jobb. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 En politimann alene og ingen kvittering? bah! nekt! Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jeg ble målt til 98 km/t i sekstisone i 2003, og fikk 7 måneder uten lappen. Mener å huske det var 8.000 jeg fikk i bot i tillegg. Fikk heller ingen kvittering, men da han tross alt hadde måling så jeg ingen grunn til å nekte på noe som helst. Han ga meg lov til å kjøre hjem, da... :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jeg ble stoppet av politiet på vei til jobb idag, jeg ble målt med laser til 98 i 60 sonen. Det var en politimann i bilen, han tok sertifikatet mitt, jeg måtte signere på 2 "tilståelser" men jeg fikk ingen kvittering. Måtte få pappa til å hente bilen og ta bussen på jobb. Hvor lenge mister jeg sertifikatet...kan jeg klage? surt etter som jeg akkurat har fått montert effektannlegg på beemern. Ingen som kan tvinge deg til å verken godta eller eller skrive under på noe som helst. men når du har gjort d, ja da blir det værre vist du da skifter mening:( Men klag du, det blir ikke værre ivertfall Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Synd! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Ble stoppet i 98,2 i 60en for 3 uker siden, midt på natten, gode forhold, ingenting skjerpende.. Fikk 7 mnd uten lappen og 10500 i bot (sa de på telefonen for en uke siden, de har ikkje klart å få sendt ut papirene til meg endå). Er yrkessjåfør, det dreit de 5-0 i (ikkje at det er en unnskyldning, men hadde håpet på laveste straff så eg slapp å kjøre opp på nytt). Strafferammen er 6-8 mnd uten lappen, men de kan gi deg både mindre og mer hvis det er spesielle omstendigheter. Heter det, de brydde seg ikkje her hvertfall.. Eg ble så satt ut når det viste seg at eg ble tatt i over 20 kmt mer enn eg trodde eg skulle få bot for, så eg skrev ikkje under på noe, ringte inn seinere. Då sa de at eg kunne endre på det eg hadde sagt hvis eg ville. Ellers så får du ikkje kjøre moped heller, for etter 01.01.2005 kom det ny regel. Eg sa eg hadde snakket med noen som hadde søkt og fått lov, og lurte på kor eg kunne sende søknaden, då ble damen i telefonen sur.. Nice.. Det som svei litt ekstra var at i dag ringte det en og tilbød meg ny kjørejobb, en del bedre enn den eg har.. "Deilig" følelse.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hadde jeg vært deg hadde jeg dradd ned på politikammeret og trukket tilbake tilståelsen! si du var nervøs der og da og sånn...+ at du IKKE kjørte så fort!! Skriv et seriøst brev om det...og begrunn!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 si du var nervøs der og da og sånn det sa jeg ! den funket ikke. :( de månedene jeg var uten lappen føltes ut som år!er ikke kødd engang! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 derfor, mine venner.. kjør fort med stil :) hehe! dvs: ikke kjør så fort at dere risikerer lappen, hvertfall ikke i by strøk! har selv blitt stoppe et par ganger, fått noen bøter, men aldri mistet lappen! jeg kan ikke si jeg syns synd på deg når du har over 90 i en 60 sone! det er bare dumt, selv om det var på natten! for du vet like godt som alle oss andre, DET driter snuten i! hehe men, håper du får lappen fort igjen da.. er kjipt å måtte take nei til en kjøre jobb som er gull, pga at man er lappløs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hehe jeg mista lappen i 80sona kjørte i 120.... Fikk 5mnd uten lappen og 9500 i bot:shake Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg