Gå til innhold

fred_stian sine bilder!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Her kommer til å legge ut noen av bildene jeg tar, om det er av min eller andres bil vil tiden vise! :) Har nettopp kjøpt meg et litt mer ordentlig kamera og et bittelite stativ, så man kan vel si at jeg er i nybegynner fasen! :)

For starte litt med noen bilder av min bil!

oslotur.jpg

oslotur2.jpg

kveldsbilde_foran.jpg

kveldsbilde_foran2.jpg

kveldsbilde_bak.jpg

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder:D

men den "speilfilmen" du har i vinduene bak er ÆsjÆsj

Jo takk! Er ikke helt sikker på om jeg liker den selv... ;) Driver å vurderer å rive den av,men kunne tenkt meg å sotet alle rutene men det blir litt i det dyreste laget synes jeg... :(

Samt at M3-speil ikke er helt det store. Fått på liten fanger med chromelist foran også, senket, og noen reale BBS RS så hadde vi snakket rå Golf:) Fine bilder btw:)

Speila blir! Liker de faktisk, selv om jeg skal si meg enig i at det ikke helt følger resten av linjene på golfen. Liten fanger med chromlist tror jeg det blir lite av. Jeg hadde det før, men måtte bytte fanger bl.a. så da fikk jeg denne,skjerm,fronplate og lykter for 800kr så da gadd jeg ikke styre no mer med det! ;) Har 90 fangere liggende i boden, men de er ikke helt av det beste slaget,litt riper her og der...

Fin plassering av bilen i bildene dine :) Lurer på hvordan kamera du bruker... hehe

Canon Powershot A610

114_canon_powershot_a610.jpg

B000AYKV4G.01._PE18_.Canon-Powershot-A610-5MP-Digital-Camera-with-4x-Optical-Zoom._SCLZZZZZZZ_.jpg

Btw, takker og bukker for alle kommentarer, keep them coming! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...