Gå til innhold

fred_stian sine bilder!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Her kommer til å legge ut noen av bildene jeg tar, om det er av min eller andres bil vil tiden vise! :) Har nettopp kjøpt meg et litt mer ordentlig kamera og et bittelite stativ, så man kan vel si at jeg er i nybegynner fasen! :)

For starte litt med noen bilder av min bil!

oslotur.jpg

oslotur2.jpg

kveldsbilde_foran.jpg

kveldsbilde_foran2.jpg

kveldsbilde_bak.jpg

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder:D

men den "speilfilmen" du har i vinduene bak er ÆsjÆsj

Jo takk! Er ikke helt sikker på om jeg liker den selv... ;) Driver å vurderer å rive den av,men kunne tenkt meg å sotet alle rutene men det blir litt i det dyreste laget synes jeg... :(

Samt at M3-speil ikke er helt det store. Fått på liten fanger med chromelist foran også, senket, og noen reale BBS RS så hadde vi snakket rå Golf:) Fine bilder btw:)

Speila blir! Liker de faktisk, selv om jeg skal si meg enig i at det ikke helt følger resten av linjene på golfen. Liten fanger med chromlist tror jeg det blir lite av. Jeg hadde det før, men måtte bytte fanger bl.a. så da fikk jeg denne,skjerm,fronplate og lykter for 800kr så da gadd jeg ikke styre no mer med det! ;) Har 90 fangere liggende i boden, men de er ikke helt av det beste slaget,litt riper her og der...

Fin plassering av bilen i bildene dine :) Lurer på hvordan kamera du bruker... hehe

Canon Powershot A610

114_canon_powershot_a610.jpg

B000AYKV4G.01._PE18_.Canon-Powershot-A610-5MP-Digital-Camera-with-4x-Optical-Zoom._SCLZZZZZZZ_.jpg

Btw, takker og bukker for alle kommentarer, keep them coming! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fikk noen billetter av faren min,som han hadde fått gjennom jobben (=vip billett osv.. :)) og selvfølgelig hadde jeg med kamera! :) Ble ikke no sånn voldsomt bra bilder, siden det var såpass langt unna stripa man sto,men noe ble det da! Kommentarer ønskes!

Tok oss en runde og titta litt først,da så vi bl.a. denne top fuel'en med 6000hk ++!

6000hk.jpg

Det var også en boble som så litt artig ut

boble.jpg

Planen med dette bildet var egentlig å få med seg burnout'en,

men når jeg lastet det over på pc'en hjemme viste det seg at det var no rart med benet til han kar'n i bakgrunn! :P

burnout_rar_kar.jpg

No comments needed! :)

chevrolet.jpg

chevrolet2.jpg

En mercedes som låt som en chevrolet, artig hissig sak! :D

mercedes.jpg

NOS power!

nos.jpg

Legg merke til den hitterste bilen.

Ser ut som den er på vei rett i gjerdet,men det gikk faktisk bra etter et par tre kontra'er!

ops.jpg

Mens denne karen klarte det ikke så bra.....

ulykke.jpg

Wheeeeelie! :D

wheelie.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...