FireNacho Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Søkte etter tråder men fant ingen så jeg lager en. Har noen prøvd å handle herfra? Jeg har veldig lyst på stylingslykter til Civicen min og han her har veldig gode priser i forhold til det jeg har sett andre butikker har.De holder visst til oppe i Trondheim. Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har handlet ifra dem, dro hjem til en av de som driver det, etter avtale riktignok, og kjøpte lyktene og dro hjem igjen. Har enda ikke fått noen kvittering, men den skulle komme i posten, så den kommer vel snart. De selger kun stort sett lykter i fra merket DEPO som er taiwansk. Har ingenting å utsette på lyktene, de ser 100% lik som originalen, eneste at det ikke er merket med Valeo da...Som er originalt. Prisene er ihvertfall ingenting å si på. Billigst i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Har handla der gjennom jobben, både lykter og karroseri deler. Ingen ting å klage på. ..bortsett fra at passformen på enkelte uorginale karroserideler kan være så som så.....men det er helt vanlig. Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireNacho Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Takker, da satser vi på ett par nye lykter fra de i neste måned :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg