Gå til innhold

Dyrere bom!!!

Ranger emnet

BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi har jo sett at det virker bra.. Eller.. ?

Hva er vitsen med avgift i form av årsavgift da?

Ikke?

E18 til Vestfold. E18/E6 til Østfold. Har de blitt gratis?

edit: Og Eirik. DU er IKKE bilist!

Hvor dyr er E18/E6 til Østfold da? 20 kroner? I Frankrike er det langt dyrere, pay as you go. Men nei, er ikke bilist, men gruer meg til det dersom avgiftene fortsetter å gå opp.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo typisk 18-åringer i BMW 316 å handle styling for 20 000 kroner og samtidig klage over bompenger.

1. jeg er ikke 18 lenger, er 23

2. kjører ikke BMW

3. har ikke et spor av styling,trim osv på bilen min! klin orginal!

4. jeg klager for det!

og det der gjelder nok de fleste folk! greit nok at undom på 18-19 klager.. de har ikke så mye fra før av! og når de i tilleg må betale 3 ganger prisen på bilen pr år pga alderen sin, så er det ikke noe gøy å få vite at man må ut med ENNÅ mere penger!

uansett om man har styling/trim til x antall lapper eller ikke!

(btw, post nr 1500 :D :D :D hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta hele regnestykket da, så blir det nok litt mer begripelig

1 million biler i Oslo-området x 3000 kroner = 3 milliarder kroner pr år.

Oslopakke 3 koster 53 milliarder kroner.

Hadde ikke trengt å hatt bomringen i 20 år til, 17 år hvis man bruker de talla du kommer med, hvis penga fra bomringen som er nå hadde blitt brukt til veier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider