Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by candyman Såpass tung ja! Har ikke lest så mye om 550en jeg syntes ikke den er så fet, men jeg ville tro at de lagde en som var lettere en 355en! Jaja dritt bil! 200sx er jo lettere tilogmed :) Ehhh. 550, nå 575, er vel den råeste GT bilen som finnes, med unntak av SL 55 AMG selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by fcuk Ehhh. 550, nå 575, er vel den råeste GT bilen som finnes, med unntak av SL 55 AMG selvsagt. I sammenlikningen SL 55 AMG og 550 er det ingen tvil om hvem som er råest.. Mercen blir kjip i forhold til en 550.. Og ja, jeg har kjørt begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by fcuk Ehhh. 550, nå 575, er vel den råeste GT bilen som finnes, med unntak av SL 55 AMG selvsagt. Jeg syntes nå at 355GTS er myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye fetere i utseende. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by Ascona I sammenlikningen SL 55 AMG og 550 er det ingen tvil om hvem som er råest.. Mercen blir kjip i forhold til en 550.. Og ja, jeg har kjørt begge. Har du kjørt begge? damndamn Regner med at du er fornavn med røkke elle noe sånt da? Er liksom ikke de bilene folk bare låner ut....:rolleyes: Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by Walter_Melon Personlig syns jeg Aston Martin Vantage og Vanquish burde få lov til å være med i den diskusjonen der... 355en er den bilen som ser mest racing ut syntes jeg. Og nå var det jo ferrari vi snakka om. 355en er et kunst verk! Diablo og andre biler er jo også sikkert like fete. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by svein Har du kjørt begge? damndamn Regner med at du er fornavn med røkke elle noe sånt da? Er liksom ikke de bilene folk bare låner ut....:rolleyes: Man har da bekjentskaper.. Var en periode jeg fikk kjøre veldig mye morsomt.. SL55AMG var en av bilene, CL55AMG en annen, 360 modena, og 550 maranello.. Og et par RS4er.. Det var tider det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 ...så sprakk dotcom-boblen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by Walter_Melon ...så sprakk dotcom-boblen? Helt riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by Walter_Melon ...så sprakk dotcom-boblen? Og bra var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by fcuk Og bra var det! Ikke for meg.. Har gått ned en del kroner i lønn, for å si det pent. Har vel gått ned ca en normal årslønn i lønn liksom.. ganske uvant.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by Ascona Ikke for meg.. Har gått ned en del kroner i lønn, for å si det pent. Har vel gått ned ca en normal årslønn i lønn liksom.. ganske uvant.. Jobber med 3 andre å bygge opp et selskap, og til tross for motgangen så går det ganske så bra. Og, lønn, hva er det? :D Det jeg mener er bra med at dot-com boblen sprakk er at mange useriøse aktører bel skylt ut med oppvaskvannet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by fcuk Jobber med 3 andre å bygge opp et selskap, og til tross for motgangen så går det ganske så bra. Og, lønn, hva er det? :D Lønn er sånt man skal ha mest mulig av inn på konto en gang i mnd, minst. Alt over 40k utbetalt er til å leve med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by Ascona Helt riktig.. jobba du på La Strada? :rolleyes: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by RS-burner'n jobba du på La Strada? :rolleyes: Nei, jeg jobbet i et IT firma, det gjør jeg ikke lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Hva er dotcom boblen?:confused: :confused: :confused: Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg