Gå til innhold

Bilder & film fra STREETMEET & CRUISE 28. juni her!

Ranger emnet

kak

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

på jessheim?

hehe mange som filmet, noen som knipset

så i allefall romerikes blad var det vel..

jeg filmet nesten en time

skal love å redigere igjennom i morgen..

begynner med en frame bare :P

j1.jpg

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

De ble vel uten førerkort da? Her oppe mister vi lappen bare for å snakke om burning på telefonen med bestemor (litt satt på spissen for å illustrere mitt poeng) :)

Så vidt jeg vet var det ingen som mistet lappen, purken bare sto å så på... De er litt feige her skjønner du..

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

på jessheim?

hehe mange som filmet, noen som knipset

så i allefall romerikes blad var det vel..

jeg filmet nesten en time

skal love å redigere igjennom i morgen..

begynner med en frame bare :P

j1.jpg

Skuffende at ikke folk klarte å oppføre seg..

Det der var spikern i kista for jessheimrånerne, meningen var at det skulle være et sympaticruise med fin, rolig oppførsel.. Burning og sånt hjelper ikke akkurat.. Spesiellt ikke når både snut, handelsstanden, og politikerne er såpass mot rånerne fra før..

Det er trist, og det er bra at de virkelig store mediene droppa saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jessheim-råner

Så vidt jeg vet var det ingen som mistet lappen, purken bare sto å så på... De er litt feige her skjønner du..

Det er vel mer det faktum at de så at media var der.. Og det er jo genialt for snuten at folka selv spikrer igjen kista, mye mindre jobb for snuten..

Det som skjedde i går er det som absolutt ikke skulle skjedd.. Viser bare hvor mange mindre glupe folk det er i bilmiljøet, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ingen som klarer å få slutt på råninga på Jessheim, har vært rånere der i alle år...

Litt synd at folk oppførte seg sånn midt i gata (sikkert en del som skulle tøffe seg for kamera), for nå kommer "de store" på jessheim til å argumentere med at storgata må bli stengt pga. sikkerheten til fotgjengere...

Noen som har en film de kan sende meg???

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider