Gå til innhold

Bilder & film fra STREETMEET & CRUISE 28. juni her!

Ranger emnet

kak

Anbefalte innlegg

Alle bør få med seg morgendagens utgave av Romerikes Blad (RB). Journalisten har forespeilet en 2 siders artikkel med bilder og tekst om cruiset vårt :)

Fikk et lite innsyn i innholdet tidligere i dag og det så veldig bra ut. Journalisten & fotografen storkoste seg sammen med oss og synes vi var en fin gjeng som skapte liv og moro uten å utsette folk for fare.

Jeg tror artikkelen blir veldig bra :)

Det var en kjempekveld i går, masse folk, generelt sett fin oppførsel, men litt vel mye burning for å kalle det en rolig protest well, men med 200 tilskuere fra de lokale pubene som "heiet" og jublet for burningen er det ganske forståelig. Stemningen som var der gjorde at det var ganske greit synes jeg. Massevis av voksne som var der klappet og jublet med de også - ALLE koste seg på Jessheil i går

Takk for en fin kveld gutter :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crusinga til Jessheim var helt rått. kjørte fobi politikammeret et par ganger og bilene demmers var nå parkert der. politiet dukka ikke før ved 01.30 eller noe sånn. etter at jeg hadde vært med på mætti rånerunder så parkerte jeg bilen og gikk en runde. får se en som drar på litt hardt oppover gata der og politiet stopper han. jeg overhører samtalen og betjenten sier at han kun vil gi en advarsel for i dag så var ikke ute etter inndragelse av førerkortet til folk.

virket som politiet rett og slett lå lavt for unngå tull under demonstrasjonen.så var jo fritt fram for burning i 1,5-2 timer før dem i d hele tatt dukka opp, og da kun for og stå på hver ende av veien for og se på...

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jessheim-råner

Er nok ingen som klarer å få slutt på råninga på Jessheim, har vært rånere der i alle år...

De greier det jo hvis de vil. Det er enkle taktikker som skal til for å stoppe rånerne, men hvorfor de ikke har gjort det enda vet ikke jeg... (hvis de virkelig ville ha dem bort..)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Den ble veldig bra!

Tittel: Rånerne slo tilbake

Tre fargebilder og balansert tekst på side 6 og 7

godt å høre!! nesten så jeg tar meg en tur oppover for å kjøpe den ;) kan umulig være så vanskelig å finne på en stasjon oppover langs e6?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider