The cowboy Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hva er greie a? om du sitter og skriver et langt innlegg, eller må en tur på dritern og bruker mer enn 5 min, så er du jo blitt logget ut!! hvorfor det? :hvaskjera :hvaskjera :hvaskjera :hvaskjera :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Skjer ikke til meg. Blir ikke logget ut om jeg lukker opera eller slår av maskina i flere dager heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bare å huke av "husk meg" når du logger inn. Jeg personlig har aldri hatt noen problemer med å bli automagisk logget ut i hverken IE, Firefox eller Opera :) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 gidder ikke bruke husk meg på den pcn her.. er ikke min serru! hehe har ikke hatt problemer med det før jeg heller! men har opplevd det en del nå i det siste 2-3 mnd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Du får kjøpe bærbarpc så du kan lese bilforumet.net på dass da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 gidder ikke bruke husk meg på den pcn her.. er ikke min serru! hehehar ikke hatt problemer med det før jeg heller! men har opplevd det en del nå i det siste 2-3 mnd! Det er jo ikke noe farlig å bruke "husk meg" så lenge du ikke gjør det samme med passordet! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karln Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 sliter med samma greia, irriterende! og ja, jeg har trykki "husk meg". kanke helt skjønne åffer sikkerheten skal væra så voldsom på et bilforum?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 sliter med samma greia, irriterende! og ja, jeg har trykki "husk meg". kanke helt skjønne åffer sikkerheten skal væra så voldsom på et bilforum?!? Fikk du ikke opp en innloggingsboks midt på skjermen, da du postet noe og ble/var autoutlogget? For det skulle du ha gjort, og ved da å skrive inn brukernavn/passord i den, så kommer du rett tilbake til det du skrev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg