Gå til innhold

355 går fort!

Ranger emnet

candyman

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Otto von Bismarck

Ferrari meg både her og der. Candyman, jeg var vitne til at en Ferrari 355 kjørte mot en Celica, dette var på E18 fra Drammen mot Liertoppen. Hva slags bil tror du lå først? Og med det spør ikke jeg om hvilken bil du skulle ønske lå først, så misforstå meg ikke.

Hehe så bra, nå skal alle begynne og sammenligne Ferrari med alle verdens biler....

En gang til:

JEG ER IKKE EN JÆVLA IDIOT JEG SKJØNNER AT DU KAN TRIMME BILER SÅ DE GÅR BEDRE EN EN 355!!!!!

Noen som hardt for og få det inn!

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din evne til å dra konklusjoner på bakgrunn av antagelser er rett og slett imponerende. Jeg har ikke sagt at Celica'n er trimmet. Det er ikke engang sikkert at den er det.

Hva angår 0-100-tider, tviler ikke jeg på at Ferrari har fått bilene sine til å gjøre sprinten på fem sekunder og under, men det er under perfekte forhold. Norske forhold er sjelden det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår