Gå til innhold

355 går fort!

Ranger emnet


candyman

Anbefalte innlegg

Originally posted by candyman

Hehe du gir deg ikke, lol jaja, jeg skal ikke knuse drømmene dine jeg. MX5en til homien din fliser sikkert ferrarier som bare faen! Stårn på 2 når dere gir på å eller?

 

Ok, presiserer en gang til at å knuse en Ferrari ikke er eller var en drøm, og som sagt ingen av oss tror eller trodde at det er eller var mulig gitt like betingelser.

 

Og en ting til jeg glemte og nevne FYYYYYYY FAEN for noen bremser!!!!

 

I hear u.

 

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by fcuk

 

Ok, presiserer en gang til at å knuse en Ferrari ikke er eller var en drøm, og som sagt ingen av oss tror eller trodde at det er eller var mulig gitt like betingelser.

 

Så du innrømmer at dere bare hadde flaks med at mannen med 355en ikke gadd og gi på?

 

 

 

Originally posted by fcuk

I hear u.

 

Over og ut.

 

De bremsene har man faen meg bruk for når man kjører en sånn bil og, det kjørte en drit treig kar forann oss i en dritt bil som glana i speilet som faen, og akkuratt i det "vi" gira ned og ga på så brå svinger karen forann oss til venstre og setter på blinklys. Det var ikke noe sted og stoppe på en gang på andre sia av vegen en gang så mannen prøvde bare å få oss smellt inn i rævva, men heldigvis er mannen en sjåfør av høyst kompetent og godt avbalansert karakter så han fikk bremsa ned;)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du candyman, kan ikke du fortelle oss hvorfor ikke en turbokonvertert mx5 ikke har sjangs i havet på å ta en 355?

Siden du er så sikker i din sak så må du vel ha grunnlag for det du påstår.

 

Og om han har store bremser eller ikke har jo ikke noe med om han kan bremse ned om en gjør en dum manøver:)

X 1991 Toyota mr2

X 1994 Toyota Celica gt4

X 1977 Ford escort 2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxgets

du candyman, kan ikke du fortelle oss hvorfor ikke en turbokonvertert mx5 ikke har sjangs i havet på å ta en 355?

Siden du er så sikker i din sak så må du vel ha grunnlag for det du påstår.

 

 

Hvor mye HK får du i en Turbo MX5 a? 220 eller no sånn?

Det er jo snakk om en mx5 her hallooooo! Konebil med andre ord, Og åssen sitter en MX5 på veien i forhold en 355 a?

 

Originally posted by maxgets

Og om han har store bremser eller ikke har jo ikke noe med om han kan bremse ned om en gjør en dum manøver:)

 

 

Det har ikke det nei! Da sier vi det da. sier litt om din intligens. Bremser blir ikke varme og sånn de da eller? Det tar ikke litt bedre og fortere tak jo større bremsene er?

Og en dum manøver ja! Alle som kjører forbi folk er idioter ja!

 

Og en ting til, dersom vei grepet og forholdene var så dårlig at 355en ikke hadde sjans til å klare det på 4,7 så må da dette ha vært likt for MX5en??

 

Jeg skjønner ikke at dere gidder og bruke krefter på dette jeg, dere må jo skjønne at 355en går bedre?

 

Kom med info om denne super Turbo-on-the-rocks MX5en til han homien din da.

0-100 (under perfekte forhold) =

HK =

osv

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Det har ikke det nei! Da sier vi det da. sier litt om din intligens. Bremser blir ikke varme og sånn de da eller? Det tar ikke litt bedre og fortere tak jo større bremsene er?

Og en dum manøver ja! Alle som kjører forbi folk er idioter ja!

 

Og en ting til, dersom vei grepet og forholdene var så dårlig at 355en ikke hadde sjans til å klare det på 4,7 så må da dette ha vært likt for MX5en??

 

Jeg skjønner ikke at dere gidder og bruke krefter på dette jeg, dere må jo skjønne at 355en går bedre?

 

Kom med info om denne super Turbo-on-the-rocks MX5en til han homien din da.

0-100 (under perfekte forhold) =

HK =

osv

 

Han har jo ikke sagt en drit om hva som er gjort med den mx5`n og man kan få mere enn 220hk i den.

Og det er da f... ikke bare en konebil,vertfall ikke når man gjør litt med den.

 

Tror du bør sjekke din egen inteligens før du snakker om andres jeg,store bremser trenger man når man kjører hardt så de ikke blir så varme.

Og i å med att du sa att dere lå bak og skulle kjøre forbi og han legger seg ut forann dere,da trekker jeg den slutninga att dere ikke kan ha hatt så sjukt stor fart att bremsene hadde kokt hadde dere ikke hatt de bremsene.

 

Og det tar da ikke bedre tak og bremser fortere om man har stooore bremser...

 

Og jeg sa en som gjør en manøver,og da tenkte jeg på han fyren foran dere.

X 1991 Toyota mr2

X 1994 Toyota Celica gt4

X 1977 Ford escort 2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. jeg syns FLERE av inleggene i denne posten er av 'han-dere-vet-godt-hvem-er-men-som-jeg-ikke-skal-nevne-nick-på' karakter... og de inleggene kommer fra en og samme person, forsåvidt starteren av tråden, som tror italienere banker alt som er...

 

ingen har sagt noe om hva som ligger under panseret på MX-5'en, annet enn at den er turbokonvertert... så.. der kan det skjule seg MYE...

 

Takk for meg.

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxgets har du noen gang sitti på med eller kjørt 355?

 

Og mannen sier bare at den har turbo, da regner jeg ikke med at han kan ha no særlig mer en maks 220HK, hadde han sagt at han har skifta motor eller råder stempler ol. så hadde det ha vært noe annet, men er det noen som har gjort det i norge?

Mannen sier bare turbo-mx5 og det vil si en orginal mx5 med en liten turbo som gjør at org motoren tåler trykket.

 

Og han jeg satt på med hadde som sagt kjørt fra Oslo og han kjører hardt som faen så de bremsene trenger han jo!

 

Men gi meg link til en TURBO-MX5 som har like gode kjøreegenskaper og ax som en 355 da, nå snakker jeg om org motor med turbo.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igjen så blir enda en tråd inflisert av masse unødige diskusjoner. Jeg mente å huske at vel tåpikken er "355 går fort!" (står vel ikke fortest?) men hovedsaken i tråden var vel hvor fet en 355 er?

 

Ivertfall synes nå jeg som er en godt utviklet ungdom at 355 er UTROLIG fet og se på og den har jo også gode kjøreegenskaper. Trekket på bilen er nå vel holdbarheten... men da er vel spørsmålet opp til kjøperen av en bil om han vil ha en "tja" bil i 20 år eller en "bra" bil i 10 år eller en "feet" bil i 5år..... (dere ta poenget...)

 

OFFTÅPIKK ALERT!

 

Candyman, tror den wre`en blir for dyr desverre.. men skal sjekke litt rundt(er få wre`er på marked nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ncar

igjen så blir enda en tråd inflisert av masse unødige diskusjoner. Jeg mente å huske at vel tåpikken er "355 går fort!" (står vel ikke fortest?) men hovedsaken i tråden var vel hvor fet en 355 er?

 

Ivertfall synes nå jeg som er en godt utviklet ungdom at 355 er UTROLIG fet og se på og den har jo også gode kjøreegenskaper. Trekket på bilen er nå vel holdbarheten... men da er vel spørsmålet opp til kjøperen av en bil om han vil ha en "tja" bil i 20 år eller en "bra" bil i 10 år eller en "feet" bil i 5år..... (dere ta poenget...)

 

OFFTÅPIKK ALERT!

 

Candyman, tror den wre`en blir for dyr desverre.. men skal sjekke litt rundt(er få wre`er på marked nå)

 

Gir faen i at tråden blir off-topick jeg ass, men når folka påstår at en stygg-liten-dritt-mx5 med kun turbo er bedre enn en 355 så begyner jeg bare å bli litt små irritert, men jeg skjønner nå at disse folka trenger å legges inn på sykehus så jeg kunne ikke ha gitt mer faen!

 

Om du skal ha STRØØØØKEN wre så er det ikke så dyrt nei, jeg kunne seff ha satt ned prisen til 39 og fått solgt den på dagen, men det er digg å ha sykkel og jeg har ikke noe stress med å selge den enda, men jeg selger den for 39 på slutten av sesongen dersom ingen kommer å gir meg 42 snart.

 

Og du smart-ass triggerhappy hva var gjort med den super mx5en på gatebil da?

 

Og kan noen forklare meg åssen en rÅtten mx5 kan få like gode veiegenskaper som en 355?

 

Og ja hovedsakelig var tråden om hvor fet den er, det er jo en av drømmebilene mine og fy faen så kult det var å så sitte på med den, men så kommer folka å skal sammenlikne den med en MX5 som etter min mening er noe av det styggeste som er lagd. Jeg ville faen ikke ha satt meg inn i en MX5 om den blei kasta etter meg puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke

 

Mx5 er en billig DRITT-BIL mens en Ferrari er en dyr, feit, konge bil som ikke vilken som helst idiot kan kjøpe.

 

Jaja MX5 ÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSSJ ASS!!

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Nok en gang har forumet fått en 17 år gammel bilekspert. Candyman ta deg en pille.....

 

Sier ikke at jeg er en bilekspert jeg! Men at en 355 er bedre enn en MX5 vet jeg.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde kjørt en 355 og en Mx-5 kom å utfordret meg og jeg hadde tatt utfordringen også viste det seg at Mx5'n gikk bedre enn forventet og at jeg ikke kunne cruise fra han, men måtte gi på litt mere enn det jeg trudde, så hadde jeg faen meg gidd bådd pinne.

 

Du kjører jo bare ikke en så lekker og rå bil og er med på et race, og lar deg selv bli frakjørt når du vet du har power nok.

 

 

 

 

Men, candyman, det finnes sikkert råere biler i verden enn en Ferrari 355. Fordiom du har sittet på en, så er det ikke det råeste som finnes. Mx-5 er jo ikke så værst det heller, ikke så veldig langt unna heller, også den prisforskjellen da :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Om jeg hadde kjørt en 355 og en Mx-5 kom å utfordret meg og jeg hadde tatt utfordringen også viste det seg at Mx5'n gikk bedre enn forventet og at jeg ikke kunne cruise fra han, men måtte gi på litt mere enn det jeg trudde, så hadde jeg faen meg gidd bådd pinne.

 

Du kjører jo bare ikke en så lekker og rå bil og er med på et race, og lar deg selv bli frakjørt når du vet du har power nok.

 

 

 

 

Men, candyman, det finnes sikkert råere biler i verden enn en Ferrari 355. Fordiom du har sittet på en, så er det ikke det råeste som finnes. Mx-5 er jo ikke så værst det heller, ikke så veldig langt unna heller, også den prisforskjellen da :)

 

Hehe, det er nå deg ja! Dersom jeg hadde kjørt med en 355 og to DUSTER hadde kommi i en MX5 og prøvd og dra meg hadde jeg bare ledd meg ihjæl og cruisa videre. Jeg hadde sannsynligvis fått så latter krampe at jeg måtte ha parkert bilen og lagt meg ned på bakken og rulla rundt og grini av latter!

Han sier jo også at det ikke er sikkert at mannen i 355en var like gira eller no sånn.

 

Nei 355en er nok ikke den feiteste i hele verden nei, men jeg syntes at det er en av de feteste.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår