Gå til innhold

355 går fort!

Ranger emnet


candyman

Anbefalte innlegg

En ting til... kan hende jeg er idiot, men for meg så virker det som om candyman egentlig vil vite om en org. mx5 1.6L med grei turbo drar en 355... DET VIL JEG ogSÅ VITE!!!! så kan noen som veit (jeg vil ikke mota noe drittslenging) si meg om den KAN dra en 355... her er det BARE snakk teori altså sjåføren er utelukket..

 

bare vent til jeg får meg WRE så skal jeg skaffe noen rektige tall på 0-100,,, det er nemlig ikke dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

limer inn første MX-5 posten igjen jeg.. bare for å friske minnet

 

"Fikk sitte på en turbo-miata ut av et lyskryss med en rød 355 til venstre for oss, til tross for at 355'en fikk en glidene start (han kom opp bak oss og det ble grønt før han fikk stoppet opp), og min venn i mazdaen måtte kjappe på å få bilen i gang siden han fulgte mere med på Ferrarien i sidespeilet enn lysreguleringen, så klarte ikke føreren i 355'en å flise den lille sølvpilen akkurat."

 

 

 

Får faktisk miata i 1.8l også vettu...

og det går en og annen med 323 GT-R motor også.. (iofs samme motor), disse vil jeg kalle "turbo miata".. og ordet skal ha det til at det er bremset over 300hk PÅ HJULA på en og annen av disse.. i Norge... men jammen om jeg veit.. ;-)

 

(bare så det er sagt også, bilen med 17psi bremset nok langt fra over 300hk på hjula.. bilen som bremset 262 hadde nemlig 15 psi.. ;) )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ncar

En ting til... kan hende jeg er idiot, men for meg så virker det som om candyman egentlig vil vite om en org. mx5 1.6L med grei turbo drar en 355... DET VIL JEG ogSÅ VITE!!!! så kan noen som veit (jeg vil ikke mota noe drittslenging) si meg om den KAN dra en 355... her er det BARE snakk teori altså sjåføren er utelukket..

 

bare vent til jeg får meg WRE så skal jeg skaffe noen rektige tall på 0-100,,, det er nemlig ikke dårlig!

 

De vanligste gjør nok ikke det.

 

Men som silverboy viste til så er det fult mulig på orginal innmat i motoren:)

 

Og jeg har ikke fått inntryk av att detr var det han ville vite:)

 

Og jeg syns ikke du er dum heller:)

X 1991 Toyota mr2

X 1994 Toyota Celica gt4

X 1977 Ford escort 2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

en Mx-5 med "bare turbo", ellers helt orginal finner dere en dyno på her ...

262HK PÅ HJULA er vel ikke helt galt det er det det da?? I en råtten 1.6 liksom...

og med, som det er sagt her, litt over 900kg og lav utveksling så går det faktisk unna..

 

 

var vel ingen som sa at det BARE var turbo i bilen.. og tror nok det ligger mye i det eirikoo skrev.. ble nok overrasket over at supersportsbilen til 10-15 ganger prisen av mx-5'n ikke gikk bedre...

 

;)

 

*skal spesiellt leter etter fejjajis herretter*

 

:D

 

FAEN HÆLVETE TA!.......... jeg hadde skrevet det lange svaret til deg, men så var bildet 807 bredt så jeg fikk ikke lagt det med og dermed så ble alt jeg hadde skrevet borte!!!!!!!

 

Men men jeg får skrive deler av det igjen.

 

JA MX5 er den beste bilen i hele verden, jeg har faktisk bestemt meg for og kjøpe den istedet for S13 eller Cosworth nå for MX5 er jo den beste bilen i heeeeeeeeele verden.

 

Og bare for og understreke hvor idiot jeg er og hvor mye jeg dreit meg ut så legger jeg med dyno greia til en annen MX5 som er enda råere:

 

 

*fnise fnise**10hi*

PS MX5 rocks... Wooooohoooooo

post-2341-13804851579347_thumb.jpg

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxgets

 

 

Og jeg har ikke fått inntryk av att detr var det han ville vite:)

 

 

Da er det noe alvorlig galt på gang.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ncar

jeg ekke no ekspert på biler... 262hk og lav utveksling.. greit nok, men er det nok til å kjøre fra en fæjajji altså? er snakk om en hissig italiener... Ingen som veit sånn ca 0-100 på en turbokonvertert mx5 da?

 

hvor mye bilen som skulle gjøre 0-100 på 4.9 (og som dro en 360 på distansen) hadde vet jeg ikke.. men kan så å si garantere at det er under 300.. han hadde også satt turtalls sperra si på 7.400rmp.. dette skal ikke være nok for å komme over 100kmh på 2. gir, så den må opp i 3... men 4 korte og ett langt tastetrykk flytter sperra opp til 8500rpm, og da kommer man over, og kan nok prestere enda litt lavere tid, er man god.. :)

 

 

men, begge deler krever nok mye trening og mye skal klaffe for å få tider under 5 (eller 6 for den saks skyld) på alle disse bilene, italiener som japseblekk.. og uten tvil, feil sjåfør i riktig bil kan nok glatt tape mot riktig sjåfør i feil bil, selv om begge prøver alt det de kan.. :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

limer inn første MX-5 posten igjen jeg.. bare for å friske minnet

 

"Fikk sitte på en turbo-miata ut av et lyskryss med en rød 355 til venstre for oss, til tross for at 355'en fikk en glidene start (han kom opp bak oss og det ble grønt før han fikk stoppet opp), og min venn i mazdaen måtte kjappe på å få bilen i gang siden han fulgte mere med på Ferrarien i sidespeilet enn lysreguleringen, så klarte ikke føreren i 355'en å flise den lille sølvpilen akkurat."

 

 

 

Får faktisk miata i 1.8l også vettu...

og det går en og annen med 323 GT-R motor også.. (iofs samme motor), disse vil jeg kalle "turbo miata".. og ordet skal ha det til at det er bremset over 300hk PÅ HJULA på en og annen av disse.. i Norge... men jammen om jeg veit.. ;-)

 

(bare så det er sagt også, bilen med 17psi bremset nok langt fra over 300hk på hjula.. bilen som bremset 262 hadde nemlig 15 psi.. ;) )

 

Unnskyld ass, men nå er det så vitt jeg klarer og dy meg assa...

Visse folk har STORE problemer med og lese virker det som....

 

Jeg snakker om en STANDAR MX5 med turbo, ikke en meg 323 gtr motor, faen at det går ann... åssen er det mulig??

 

Mannen sa at de kjørte en MX5 med turbo ikke med en 323 motor.

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ de klør i hele meg, at folk er så MMMMMMMMMMMMMM hysj på meg nå. skal ikke være frekk mer jeg,.,..,,,,,,

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

FAEN HÆLVETE TA!.......... jeg hadde skrevet det lange svaret til deg, men så var bildet 807 bredt så jeg fikk ikke lagt det med og dermed så ble alt jeg hadde skrevet borte!!!!!!!

 

Men men jeg får skrive deler av det igjen.

 

JA MX5 er den beste bilen i hele verden, jeg har faktisk bestemt meg for og kjøpe den istedet for S13 eller Cosworth nå for MX5 er jo den beste bilen i heeeeeeeeele verden.

 

Og bare for og understreke hvor idiot jeg er og hvor mye jeg dreit meg ut så legger jeg med dyno greia til en annen MX5 som er enda råere:

 

 

*fnise fnise**10hi*

PS MX5 rocks... Wooooohoooooo

 

hehe, ja der ser du;) kan bli mye hester i de bilene der :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Unnskyld ass, men nå er det så vitt jeg klarer og dy meg assa...

Visse folk har STORE problemer med og lese virker det som....

 

Jeg snakker om en STANDAR MX5 med turbo, ikke en meg 323 gtr motor, faen at det går ann... åssen er det mulig??

 

Mannen sa at de kjørte en MX5 med turbo ikke med en 323 motor.

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ de klør i hele meg, at folk er så MMMMMMMMMMMMMM hysj på meg nå. skal ikke være frekk mer jeg,.,..,,,,,,

 

sa han at det IKKE var en 323 motor?? faktisk ikke så helt uvanlig at det sitter det i dem nemlig ;) hehe

 

"fikk sitte på med en"... virker det som det var en bil han kjente godt til?

 

 

 

 

må bare.. bare må...

 

:D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyman du holder deg våken ja.. tror dessverre du har fått for mange mot deg til at du skal få no rektig svar på det der med en ORG mx5 1.6L med en grei turbo mot en 355... om jeg skulle tippa ville jeg trodd 355 vant greit.. meeen jeg veit ikke.. noen som veit HELT sikkert?

 

Greit svar silverboy, men en ORG 1.6L med turbo altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

 

sa han at det IKKE var en 323 motor?? faktisk ikke så helt uvanlig at det sitter det i dem nemlig ;) hehe

 

"fikk sitte på med en"... virker det som det var en bil han kjente godt til?

 

 

 

 

må bare.. bare må...

 

:D

 

Hehe. nei han sa ikke at det var det, så da tolket jeg det som at det ikke var det.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår