Gå til innhold

355 går fort!

Ranger emnet


candyman

Anbefalte innlegg

Originally posted by Lars

tror rett og slett at candyman er litt overtrøtt? gå å legg deg. godt av en god natts søvn:)

 

Våkna så å si akkurat når Formel 1 løpet starta på TV2 idag jeg, så jeg er ikke i nærheten av trøtt nei, men hva er problemet?? Jeg innrømmer jo at jeg er en idiot. Jeg har tilogmed lagt ut "bevis" på hvor rå MX5en er.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ncar

candyman du holder deg våken ja.. tror dessverre du har fått for mange mot deg til at du skal få no rektig svar på det der med en ORG mx5 1.6L med en grei turbo mot en 355... om jeg skulle tippa ville jeg trodd 355 vant greit.. meeen jeg veit ikke.. noen som veit HELT sikkert?

 

Greit svar silverboy, men en ORG 1.6L med turbo altså!

 

bilen som kjørte mot 360 var en org 1.6 med turbo.. ingen indre mods.. bilen kjørte 13 striper uten engang å ha montert Intercooler.. om han juger så det renner tør jeg ikke stå for... men sånnsett kan jo candyman juge like mye om at han har sittet på med en 355 ;) (noe jeg ikke tror han gjør, bare for å ha sagt det...)

 

og Candyman.. ingen har sagt at det var snakk om en miata 1.6 med BARE turbo som dro en 355... det ble sagt "en turbo miata" og en "turbokonvertert sleeper" og "sølvpil".. og jo mer du får mot deg jo mer skal du ha fram at en miata med KUN turbo ikke kan dra en 355... noe den faktisk til og med kanskje kan, og denne turbo'miata'n kan faktisk ha andre råder og stempler (noe jeg ikke hadde giddet å opplyse om, og som jeg neppe hadde vist om hvis jeg bare fikk sitte på en gang, slik det ble skrevet) og da kan den vipse seg opp mot 400hk.. og 400hk i en 900+ kgs bil har jeg ikke vondt for å tro at klarer å dra en 355... har du?? når folk kommer å maser om å få sitte på en tur med meg så gidder jeg sjelden gå spesiellt i detalj om hva som er gjort... men en ting får de med seg, det er turbo på skrapet....

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

 

bilen som kjørte mot 360 var en org 1.6 med turbo.. ingen indre mods.. bilen kjørte 13 striper uten engang å ha montert Intercooler.. om han juger så det renner tør jeg ikke stå for... men sånnsett kan jo candyman juge like mye om at han har sittet på med en 355 ;) (noe jeg ikke tror han gjør, bare for å ha sagt det...)

 

og Candyman.. ingen har sagt at det var snakk om en miata 1.6 med BARE turbo som dro en 355... det ble sagt "en turbo miata" og en "turbokonvertert sleeper" og "sølvpil".. og jo mer du får mot deg jo mer skal du ha fram at en miata med KUN turbo ikke kan dra en 355... noe den faktisk til og med kanskje kan, og denne turbo'miata'n kan faktisk ha andre råder og stempler (noe jeg ikke hadde giddet å opplyse om, og som jeg neppe hadde vist om hvis jeg bare fikk sitte på en gang, slik det ble skrevet) og da kan den vipse seg opp mot 400hk.. og 400hk i en 900+ kgs bil har jeg ikke vondt for å tro at klarer å dra en 355... har du?? når folk kommer å maser om å få sitte på en tur med meg så gidder jeg sjelden gå spesiellt i detalj om hva som er gjort... men en ting får de med seg, det er turbo på skrapet....

 

En mx5 med 400HK vil jeg karaktisere som "rå" og mannen sa bare enkelt og greit at det var en MX5 med turbo. (med andre ord ingen "rå" mx5)

 

Og ja jeg tror på at en mx5 med over 400hk, riktige dekk osv har sjans mot en 355, men igjen det er overhodet ikke det det er snakk om. For siste gang: DET ER SNAKK OM EN VANELIG MX5 SOM HAR RUNDT 200HK_HAR JEG FÅTT INNTRYKK AV_.

 

EDIT: glemte en ting: hehe virkelig bra du ikke tror jeg skryter på meg å ha sitti på med den hvis ikke veit jeg ikke hva jeg hadde gjort!:)

Og

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menmen nå orker jeg ikke å sitte forann PCen lengere. Så vi får fortsette imorgen, men da er jo sikkert tråden stengt.

 

Lenge leve SUper-MX5, det er jo tidenes bil!

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

En mx5 med 400HK vil jeg karaktisere som "rå" og mannen sa bare enkelt og greit at det var en MX5 med turbo. (med andre ord ingen "rå" mx5)

 

det sa han enkelt og greit ikke.. han sa "fikk sitte på med en turbo miata "

det kan faktisk være så mangt! ;)

 

 

 

Originally posted by candyman

For siste gang: DET ER SNAKK OM EN VANELIG MX5 SOM HAR RUNDT 200HK_HAR JEG FÅTT INNTRYKK AV_.

Og

 

Da har du kanskje fått feil intrykk da ;)

Men nå vet du ihvertfall hva de "ikke så sinnsykt rå" mx-5'ne kan være gode for, og selv de kan nok plutselig gi en 355 et litte pust i nakken... tro det eller ei.. ;) (velger å tro at du "tror det ei".. ;) )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Hehe, det er nå deg ja! Dersom jeg hadde kjørt med en 355 og to DUSTER hadde kommi i en MX5 og prøvd og dra meg hadde jeg bare ledd meg ihjæl og cruisa videre. Jeg hadde sannsynligvis fått så latter krampe at jeg måtte ha parkert bilen og lagt meg ned på bakken og rulla rundt og grini av latter!

 

MORE THAN YOU CAN AFFORD, PAL! FERRARI! LOL OMG PLZ ROLFMAO9K STFU LOL

[o] 1992 Toyota MR2 GTI

[x] 1990 Toyota MR2 GTI

[x] 1986 Ford Escort 1.4

[x] 1988 BMW 320i

[x] 1985 Suzuki SJ413JX

[x] 1993 BMW 318i

[x] 1981 Volkswagen Golf 1.1 Formel E(conomy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Neinei, nå tar du feil..

 

MX-5 er en billig drittbil, det er helt riktig.

Og Ferrari er en dyr drittbil..

 

Servicekostnadene på en F40 ligger visst typisk på 30-40,- pr.km.. i tyskland!

Med andre ord er ikke bensinprisene så ille for folk som kjører Ferrari ihvertfall.

 

Bra sagt.. hehe... Ville bare kommentere det.. :D

 

Candyman: På en liten svingete bane, la oss si Rudskogen, hvem av disse bilene tror du ville ha kommet ut med best rundetid?

 

1. Ferrari 355

2. Lotus Elise

3. Mazda MX5 Roadsport (Turbo)

 

Sett at bilene blir kjørt av dykige sjåfører.

 

Hva tror du?

 

Jeg personlig er svak for Italienere, AMcars og Old-School English Sports Cars. (og noen Riskokere)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ncar

Ikke snakk så høyt om den, de drar nå veldig voldsomt!!

 

Må jeg minne deg på at du kjører lupo? hehe :P

 

Har ikke sagt noe imot at de ikke drar voldsomt.. Prøvde bare å argumentere for mx5 vs. husky :rolleyes:

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

 

Bra sagt.. hehe... Ville bare kommentere det.. :D

 

Candyman: På en liten svingete bane, la oss si Rudskogen, hvem av disse bilene tror du ville ha kommet ut med best rundetid?

 

1. Ferrari 355

2. Lotus Elise

3. Mazda MX5 Roadsport (Turbo)

 

Sett at bilene blir kjørt av dykige sjåfører.

 

Hva tror du?

 

Jeg personlig er svak for Italienere, AMcars og Old-School English Sports Cars. (og noen Riskokere)

 

Dårlig tidspunkt å skryte over egen bil vel? :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

Jeg trur lyden på en bil fort kan gi et 'feil' inntrykk av hvor bra det går....

 

en ferrari er rått å sitte på med, ikke fordi det går så sykt, men pga den vanvittige lyden i V12'ern...

 

Lyden er vel halve opplevelsen - iallefall i en Ferrari.

btw: det er vel V8'er i Ferrari 355'en ;)

EspenOO

 

1998 Integra Type R

x 1998 Integra Type R

x 1999 Integra Type R

 

"...a high rpm-lifestyle!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår