Gå til innhold

355 går fort!

Ranger emnet

candyman

Anbefalte innlegg

Originally posted by Silverboy

en Mx-5 med "bare turbo", ellers helt orginal finner dere en dyno på her ...

262HK PÅ HJULA er vel ikke helt galt det er det det da?? I en råtten 1.6 liksom...

og med, som det er sagt her, litt over 900kg og lav utveksling så går det faktisk unna..

OG de tallene er altså ikke korrigert for drivverkstap? isåfall må man jo si at det er en ganske bra økning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ivar

MORE THAN YOU CAN AFFORD, PAL! FERRARI! LOL OMG PLZ ROLFMAO9K STFU LOL

Skjønte at den første kom fra F&F og jeg er enig i at det var konge:)

Men "LOL OMG PLZ ROLFMAO9K STFU LOL " skjønte jeg ikke så mye av. jeg er ingen super-PC geek som kan alle SMS-uttrykk.

At LOL betyr ler ut høyt veit jeg, men ikke no særlig mer.

Og ja det sitter en åtter i 355.

Og igjen siden mannen bare sa at det var en MX5-turbo så regnet jeg med at det ikke var noe rått noe. Men greit da kan jeg ha missforstått, men jeg har enda ikke fått noen specs på bilen, eller fått noen bevis på hvor fort en MX5 med en enkel og grei turbo sånn som jeg trodde det var i denne som det er snakk om her går på 0-100.

Men jeg driter i det jeg har gitt opp folk skjønner tydligvis ikke hva jeg mener innpå her. Og ja... i fremtiden skal jeg bli mye flinkere til og forklare og skrive det jeg antar er en selvfølge, tydligvis er det en selvfølge at en Turbo-MX5 er en MX5 med 323GT-R motor med 400HK+ og helt nytt understell osv.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Men jeg driter i det jeg har gitt opp folk skjønner tydligvis ikke hva jeg mener innpå her. Og ja... i fremtiden skal jeg bli mye flinkere til og forklare og skrive det jeg antar er en selvfølge, tydligvis er det en selvfølge at en Turbo-MX5 er en MX5 med 323GT-R motor med 400HK+ og helt nytt understell osv.

Det er ikke en selfølge at den har det, men det er mulig att den har det når den betegnes som en "turbo-mx5".

Det er heller ingen selvfølge at det KUN er satt på en turbo på en mx5 som kalles for "turbo-mx5" men det er mulig.....

Han skrev meget difust om hva som var gjort med bilen, han nevnte kun at det va turbo, men det betyr ikke at motoren ikke er betydelig ombygd i tilegg til turbokonvertering.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

Det er ikke en selfølge at den har det, men det er mulig att den har det når den betegnes som en "turbo-mx5".

Det er heller ingen selvfølge at det KUN er satt på en turbo på en mx5 som kalles for "turbo-mx5" men det er mulig.....

Han skrev meget difust om hva som var gjort med bilen, han nevnte kun at det va turbo, men det betyr ikke at motoren ikke er betydelig ombygd i tilegg til turbokonvertering.

Nei, men igjen så gjenntar jeg meg. Jeg trodde at den var det!

Greit jeg dreit meg ut og TRODDE at den var det siden mannen var så sjokka over at de dro 355en og han var ikke sikker på at 355en ga alt osv, hadde det vært en værsting MX5 så hadde han vell ikke blitt så overaska når de "dro" den.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men igjen så gjenntar jeg meg. Jeg trodde at den var det!

Greit jeg dreit meg ut og TRODDE at den var det siden mannen var så sjokka over at de dro 355en og han var ikke sikker på at 355en ga alt osv, hadde det vært en værsting MX5 så hadde han vell ikke blitt så overaska når de "dro" den.

Jeg skjønner ikke hva du stresser etter, er det virkelig så vanskelig å skjønne at vi kjørte fra Ferrarien, og ja vi ga på, men nei jeg tviler sterkt på om hverken 355'en eller mx-5'en var i nærheten av de 4,7 sekundene du maser om.

Kanskje 355'en starta i 2. eller 3.? Hva vet jeg, som sagt vi stoppa ikke å spurte.

Jeg prøvde på ingen måte å ta fra deg gleden du hadde av å sitte på en "versting" Ferrari, for jeg tviler nemlig ikke et sekund at det var en opplevelse verdt en kommentar her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Jeg skjønner ikke hva du stresser etter, er det virkelig så vanskelig å skjønne at vi kjørte fra Ferrarien, og ja vi ga på, men nei jeg tviler sterkt på om hverken 355'en eller mx-5'en var i nærheten av de 4,7 sekundene du maser om.

Kanskje 355'en starta i 2. eller 3.? Hva vet jeg, som sagt vi stoppa ikke å spurte.

Jeg prøvde på ingen måte å ta fra deg gleden du hadde av å sitte på en "versting" Ferrari, for jeg tviler nemlig ikke et sekund at det var en opplevelse verdt en kommentar her på forumet.

Det er ikke deg jeg klager på, det er disse andre folkene som sier at du har sitti på med en værsting MX5 kan ikke du bare si hva som er gjort med MX5en da så blir vi ferdig med dette.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke deg jeg klager på, det er disse andre folkene som sier at du har sitti på med en værsting MX5 kan ikke du bare si hva som er gjort med MX5en da så blir vi ferdig med dette.

Kan ikke vi vente med det til han er tilbake fra ferie da, han driver å kjører seg vill rundt i Tyskland nå, med Mazdaen seff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Kan ikke vi vente med det til han er tilbake fra ferie da, han driver å kjører seg vill rundt i Tyskland nå, med Mazdaen seff.

Skjønner ikke hvorfor du ikke kan si det, men det er sikkert geit nok det. Men du skjønner at jeg ikke fikk inntrykk av at det satt 323 motor eller at den var super ombyggd?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du ikke kan si det, men det er sikkert geit nok det. Men du skjønner at jeg ikke fikk inntrykk av at det satt 323 motor eller at den var super ombyggd?

Ja jeg skjønner jo det.

For det første har jeg ikke full oversikt over alt som faktisk er gjort, for det andre føler jeg at det er greit om det kommer rett fra kilden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

Å shitt ass! Den var'n fornøyd med ass!

Hvorfor gidder du å lese postene mine da? Går det ikke ann og blokke meg?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å shitt ass! Den var'n fornøyd med ass!

Hvorfor gidder du å lese postene mine da? Går det ikke ann og blokke meg?

Måtte bare :D Den var så tøff ;)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår