golfnos Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 fikk kontakt med han nå faktisk.. Alt han har solgt er sendt med posten(sier han.ikke vet jeg),men det var en post gange på 6-8 dager fra ham.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg fikk nettopp en tekstmelding av han med akkurat samme svaret.. Fy skamme seg å gjøre sånn mot ihvertfall shibbyvolvo som har spart lenge til forsterker f.eks.. fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 surt!!! har en 4 kanaler GAS forsterker jeg har åpnet 1 gang. 3 års "drulle" garanti(dekker alt!) (skulle brukes på 3veis frontsett) gav 2200 i påske ferien. selges 1000 inkl frakt.. SURT altså!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eritom Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har også blitt lurt ser det ut til... :( Er skikkelig klar for å reise opp å ta'n... Jeg har betalt 4k til kontonr 0540 23 51642... Fikk lirka ut av DNB/Postbanken at eieren av kontoen er en Morten Johansen, m/adresse Strandgt 32C i Harstad. Men bor ingen ved det navnet på den adressen... Noen som har et tlf nr han har brukt?? Send det til 1999 (e.l.) og få tak i navnet hans... Aller helst skulle vi hatt et fødselsnummer!!!!!!!! Jeg skal reise og anmelde saken NÅ!! (Etter at Arild eller Erik PM'er meg tilbake....) Siter 2012 Octavia RS TDi DSG 2006 Octavia RS 2.oTFSi 1999 Siliva S15 Spec R 1994 Galant "RWD 3.1TT" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har nå bestilt flybillett og leiebil der oppe til i morgen. Pluss at han har fått advarsel. Nå, er jeg på jakt. :driving Ok.. for å øke underholdningsverdien her da.. :pics (hørte jeg kamera..) Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Er nesten verdt og hjelpe til i denne saken her ja....XXX Det var det som var på den adrs Håper dette var litt til hjelp:) Nå må dere ta det litt med ro i svingene her, folkens. Skal dere banke livskiten ut av noen får dere i det minste forsikre dere om at dere har fått tak i riktig kjeltring. Man skal ikke rette baker for smed. LEJ: Tror du at NN med en sånn jobb har noe behov for å lure folk for "små" summer over internett? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 telefonnummeret han operere med er også registrert på morten johansen, samme som kontoen er registrert på.. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Nå må dere ta det litt med ro i svingene her, folkens. Skal dere banke livskiten ut av noen får dere i det minste forsikre dere om at dere har fått tak i riktig kjeltring. Man skal ikke rette baker for smed. LEJ: Tror du at NN med en sånn jobb har noe behov for å lure folk for "små" summer over internett? Hvem vet? Kan være hvem som helst..... Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Har fått tak i et annet telefonnummer som Luke82 operer på!! http://www.gulesider.no/tk/index.c?q=45678062 Noen som har blitt opplyst dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon20VT4 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei, jeg ble også nesten lurt av denne karen, men luktet lunta og lot være å sette over penger. Jeg har blirr lurt en gang tildiger på samme måte som dette, og skal love det hjelper å anmelde. Ta med utskrift av alle PM, spar på meldinger og snakk med posten om denn personen har sendt noen pakker med det sporingsnr dere har fått oppgitt. Ta dette med til politi kontoret og lever en anmeldelse. I min sak tok det ca 2mnd så var saken ferdig etterforsket av poilitiet i Harstad, som han karen her bodde i. Jeg fikk medhold og pengen gikk til innkrevningssentralen. Nå tok det nye 2mnd og jeg purret på saken. Da ble denne karen satt på "svartelista" på innkrevningsentralen. Skal se om han får noe lån noen gang i fremtiden! hehehe! Etter 6 mnd kom plutselig pengene inn på konto fra innkrevningssentralen, da hadde de tatt pant i bilen til karen for å få inn pengene. Tenk å gjøre seg slik til fant for 4000,- Moral! Det nytter, og de får skikkelig svi!! STÅ PÅ!!!! Siter Seat Leon 2001 mod 20VT 4 Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvordan går det med sammensetninga av den lista? Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei, jeg ble også nesten lurt av denne karen, men luktet lunta og lot være å sette over penger. Jeg har blirr lurt en gang tildiger på samme måte som dette, og skal love det hjelper å anmelde. Ta med utskrift av alle PM, spar på meldinger og snakk med posten om denn personen har sendt noen pakker med det sporingsnr dere har fått oppgitt. Ta dette med til politi kontoret og lever en anmeldelse. I min sak tok det ca 2mnd så var saken ferdig etterforsket av poilitiet i Harstad, som han karen her bodde i. Jeg fikk medhold og pengen gikk til innkrevningssentralen. Nå tok det nye 2mnd og jeg purret på saken. Da ble denne karen satt på "svartelista" på innkrevningsentralen. Skal se om han får noe lån noen gang i fremtiden! hehehe! Etter 6 mnd kom plutselig pengene inn på konto fra innkrevningssentralen, da hadde de tatt pant i bilen til karen for å få inn pengene. Tenk å gjøre seg slik til fant for 4000,- Moral! Det nytter, og de får skikkelig svi!! STÅ PÅ!!!! Haha! genialt! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Den lista har jeg også lyst på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei, jeg ble også nesten lurt av denne karen, men luktet lunta og lot være å sette over penger. Jeg har blirr lurt en gang tildiger på samme måte som dette, og skal love det hjelper å anmelde. Ta med utskrift av alle PM, spar på meldinger og snakk med posten om denn personen har sendt noen pakker med det sporingsnr dere har fått oppgitt. Ta dette med til politi kontoret og lever en anmeldelse. I min sak tok det ca 2mnd så var saken ferdig etterforsket av poilitiet i Harstad, som han karen her bodde i. Jeg fikk medhold og pengen gikk til innkrevningssentralen. Nå tok det nye 2mnd og jeg purret på saken. Da ble denne karen satt på "svartelista" på innkrevningsentralen. Skal se om han får noe lån noen gang i fremtiden! hehehe! Etter 6 mnd kom plutselig pengene inn på konto fra innkrevningssentralen, da hadde de tatt pant i bilen til karen for å få inn pengene. Tenk å gjøre seg slik til fant for 4000,- Moral! Det nytter, og de får skikkelig svi!! STÅ PÅ!!!! Det er bra. Dette virker som den eneste rette måten å gjøre det på. Det virker som det er mange her i tråden med større skrivehender enn vilje... Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har nå bestilt flybillett og leiebil der oppe til i morgen. Pluss at han har fått advarsel. Nå, er jeg på jakt. :driving fått "kontakt" med han? :D Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg