shibbyvolvo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja, vil gjerne få anmeldt dette så fort som mulig. helst da med alle navna på den lista som lages=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja, vil gjerne få anmeldt dette så fort som mulig. helst da med alle navna på den lista som lages=) Go on! Er ikke noe å vente på... Bør ikke gå så lang tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Så dette spm her var stilt tidligere, men har noen reg.nr på bilen hans? Hvis den fortsatt er i hans eie... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Andre saker i USA. Svindel er grunnlag for livstid i buret med en feit kjepp i ræva. Skulle kasta alle svindlera nakne med håndjern på inn på en homsebar! Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 har lest hele tråden her nå!! kondolerer til dere som har tapt penger pga denne utrolig mongolide soppen!! håper han får svi for det han har gjort.. desverre er det ikke altid rettssystemet fungerer som det skal! kan virke tungvint osv. mange ganger er det nesten at man vil gi opp!! men stå på.. folk som han fortjener absolutt ikke å slippe unna! keep up the good work! Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hei! Hvordan går det med lista?....Synes ikke vi skal vente med å få han andmeldt......noen her som har andmeldt han alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eritom Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg venter på at ariljr skal sende meg en mail med lista over alle som har blitt lurt... Trodde jeg skulle få den forrige fredag, men... Siter 2012 Octavia RS TDi DSG 2006 Octavia RS 2.oTFSi 1999 Siliva S15 Spec R 1994 Galant "RWD 3.1TT" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Nå syns jeg at vi skal anmelde, liste eller ikke liste! Skal se om jeg får tid imorgen, hvis ikke går jeg å anmelder han på mandag... Arildjr, jobber du med lista eller har du gitt opp? Ikke frekt ment altså, men jeg klarer ikke å vente lenger. Han MÅ få svi for det han har gjort..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 arild dro til oslo en tur eller noe tror jg ^^, Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Blir spennende å se hvordan denne saken ender, om politiet i det hele tatt ordner dette.. Har dessverre liten tilitt til politiet i slike saker.. Navnet Arild Remseth, kjenner jeg igjen fra maange annonser på hw.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 liker ikke helt politiet hell... men om de faktisk får en sak igjennom og GJØR noe med den, noe som de har sjansen til nå så får iallefall jeg tillitt til dem :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 sorry for at ting har tatt litt tid. pcen min krasja her i oslo så all info ligger på maskina mi hjemme. Jeg er hjemme på mandag og da blir det fart i sakene.. Har skrevet nesten alt klart jeg så regner med å få alt sendt ut til da. Om dere vil anmelde det nå så er det bare å gjøre det, men allikevel greiest å få med lista, uansett så havner alt hos politiet i harstad så de får den allikevel, snakka litt med dem i morges. ARJ Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Navnet Arild Remseth, kjenner jeg igjen fra maange annonser på hw.no Stemmer det.. jeg sender nå hvertfall varene jeg selger jeg :) Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eritom Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg er hjemme på mandag og da blir det fart i sakene.. Har skrevet nesten alt klart jeg så regner med å få alt sendt ut til da. Da venter jeg til Mandag, jeg ;) Siter 2012 Octavia RS TDi DSG 2006 Octavia RS 2.oTFSi 1999 Siliva S15 Spec R 1994 Galant "RWD 3.1TT" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Da venter jeg til Mandag, jeg ;) Du får vænte til fredda'n! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg