Gå til innhold

Obs Svindel!!! Pass PÅ!!

Ranger emnet

arildjr

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEG SKJØNTE DET.

han sa han hadde to type-R stoler til meg som jeg skulle få for 1500 faktisk. skjønte det var noe rart, så jeg snakket ikke mere med han. men han var villig til å sende i oppkrav å alt han kisen der, men så plutselig så blokket han meg her på forumet. hehe. slapp ihvertfall å bli svindla av han da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk - men her er det jo bare snakk og ingen handling eller som en venn av meg sier om høner som bråker "to much klukk and no fuck" En fyr hadde kjøpt flybillett og leid bil. Hørte ikke noe mer fra ham. Så det var tydligvis fantasi. En annen lager en liste med folk som skal politianmelde ham men den blir aldri ferdig eller levert politistasjonen av ymse grunner som pc-kræsj??

Luke82 sitter sikkert og gappskrater av denne tråden. Så mye inneffektivitet og handlingslamhet finnes bare i kommunen. Dette bare understreker at svindel lønner seg og det er for jævelig.

Det er jo tydelig at å svindle folk har ingen større konsekvens enn at det blir laget et tråd om ham hvor alle mener å kjenner en torpedo som skal banke fyren eller enda bedre; de skal gjøre det selv, en gang i framtiden, når de ikke har så mye å gjøre, når man får råd til et balltre. :deng

Det er synd at denne fyren ikke vil bli straffet for det han har gjort.

EDIT: skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dere skal ha så store forhåpninger om hva arildjr kommer til å gjøre. Her er det nok svindleren som er blitt svindlet.

Kjøpte og forkuddsbetalte et hovedkort av arildjr i mars. Etter en måned og mye mas kom kortet, men ikke kortet jeg kjøpte. Derimot et gammelt drittkort jeg ikke ville ha. Har ringt han og forlangt pengene tilbake. Det er 3 uker siden, men ingen penger foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dere skal ha så store forhåpninger om hva arildjr kommer til å gjøre. Her er det nok svindleren som er blitt svindlet.

Kjøpte og forkuddsbetalte et hovedkort av arildjr i mars. Etter en måned og mye mas kom kortet, men ikke kortet jeg kjøpte. Derimot et gammelt drittkort jeg ikke ville ha. Har ringt han og forlangt pengene tilbake. Det er 3 uker siden, men ingen penger foreløpig.

Hehe, morsomt, du har registrert deg i juli... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om vi som har blitt lurt av deg kan få igjen pengene våre, herwa! Ikke imponert over at du hustler folk på den måten!!

Folkens:

Hvor mye er vi blitt lurt for tilsammen nå?? Jeg foreslår at vi gir bort en del av pengene til noen som virkelig tar fyren slik at vi slipper slike folk ;)

2012 Octavia RS TDi DSG

2006 Octavia RS 2.oTFSi

1999 Siliva S15 Spec R

1994 Galant "RWD 3.1TT"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om vi som har blitt lurt av deg kan få igjen pengene våre, herwa! Ikke imponert over at du hustler folk på den måten!!

Folkens:

Hvor mye er vi blitt lurt for tilsammen nå?? Jeg foreslår at vi gir bort en del av pengene til noen som virkelig tar fyren slik at vi slipper slike folk ;)

Da har du nok misforstått. Det er ikke jeg som har svindlet arild.jr og dere andre. Jeg selger aldri noe, bare kjøper.

Arild.jr har lurt meg, og ser ikke ut til å være villig til å gjøre opp for seg. Og da mener jeg at han ikke kan klage over å ha blitt lurt, når han gjør det samme sjøl. Jeg har derfor gitt han beskjed at jeg kommer til å benytte samme metode som han, og henge han ut på diverse forum som han er aktiv i. I motsetning til han vil jeg ikke legge ut navn, adresse og telefonnr.

Han har fått mange muligheter til å ordne opp, men gjør det ikke. Han svarer heller ikke på mail.

Når jeg sier dere ikke skal forvente dere for mye av han, så er det fordi jeg kjenner igjen unnskyldningene hans. Han sier i et innlegg her at han ikke har fått gjort noe fordi pc'en streiket. Unnskyldningene han brukte overfor meg var mange, som at han måtte vekk på jobb, rakk ikke postkontor etter jobb, pakka mi lå ikke sammen med andre pakker som ble sendt osv. Han gir derfor et inntrykk av å være upålitelig.

Så får dere heller mene hva dere vil om min måte å "ta" han på. Som han sier sjøl i første innlegg: Meg kødder du ikke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok svindleren som er blitt svindlet.

altså...

så svindleren blei selv svindla da han svindla over 8000,- fra andre brukere enn arild? fikk han ikke nok da han prøvde seg på arild da, eller øvde han seg på andre før han skulle gå for arild? *hm*

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest ReVolvolution
sorry mac, men åssen i h skal du få stengt nettet hans uten å vite åssen ISP han bruker?

Whois.. Uansett, man kan ikke bare stenge nettilgangen ved å ha ipadressen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider