RuuDpus Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Skal ha en forsterker i bagasjen til pappa, nissan primera 97modell... 16mm2.... Hvordan får jeg ledningen fra motorrommet og inn i bilen? kan jeg slippe å skru løs masse greier? Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirrumsen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Å strekke strømkabel fra motorrommet og videre bakover i bilen, kan være en fryktelig tålmodighetsprøve. Har du AC i bilen? Da blir det ekstra komplisert... Hvis du ikke har AC, har du et ekstra hull hvor det er enkelt å tre ledningen gjennom. Om du derimot har AC, er det best å ta kabelen inn i "toppen" av motorrommet, helt ytterst på passasjersida. På den måten kommer kabelen inn ved døra. Husker jeg skulle ta bilde av dette for et år eller to siden, men det har ikke blitt noe av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 oki... har fått en forklaring på en annen måte...ved å legge den på pasasjersida, og ned i indre skjermen, og følge der før den går gjennom torpedoen og inn bak hanskerommet... skal ta bilder når jeg starter så folk får se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg