RuuDpus Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Står her å skal kjøpe monoblokk nå i løpet av ett par dager. Vurderer dynaBel BF4501 som skal yte 800wrms i 2ohm.... Noen som har noen bedre forslag? det absolutt maximale av hva jeg kan skaffe av penger er 3000.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Tror nok det blir vanskelig å finne noe kreftigere til denne prisen. Ta en kontakt med forhandlerne på forumet. Spes Anders Fleischer.. på autod.no m'm Han er flink til å alltid finne løsninger på dine problemer :) Hva skal du drive med denne forsterkern egentlig? Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 For å være erlig skal den bare drive noe rolig i starten... ikke noe store greier, litt uvisst hva ennå... Men vil ha en jeg kan bruke senere, når jeg får meg egen bil igjen.... Nå skal den bare stå på noe småtteri i bagasjen til pappa ett par måneder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Som sagt i andre poster det jo ikke nødvendig at forsterkerne yter nettopp samme rms som elementene. Derfor er det godt mulig du finner andre forsterkere som vil være billigere for din del, og gi tilnærmet samme resultat lydmessig sett! Se litt på monoforsterkern til ground zero f.eks. på iceaudio.no! Den er jo litt "i vinden" for tiden, hvis jeg ikke tar helt feil.. :) Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 gå for dynabel bf4501 den drar dynabels dy9412 veldig godt, så dette er en kraftgi litn sak Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 vil den klare å dra to stk 9412 og eller dynabel? Er du forhandler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Endte forresten opp med Fusion basskasse og monoblokk fra Fusion;) Gleder meg til alt er på plass! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg