Gå til innhold

Sjelden S13 sedan

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 1 month later...
Originally posted by nismo_power

Dette er en S13 Silvia K, finnes nok ikke i norge pga. den er kun høyre rattet.

Men i Japan er den like vanlig som Corolla her hjemme....

Kom med CA18DET fra 1988-1990, og SR20DET fra 1990-1994.

Du tar litt feil og har litt rett den heter ikke bare k den kan hete q og men da er det uten turbo og det samme er med sx.

Sileighty ble bare byggd i 4000 eksemplarer og ble bare levert i en farge og det var lilla.

Det er en i danmark og to i tyskland og en i england det er de jeg vet om i europa og det er sju eller åtte silviaer i europa som jeg vet om og tre av disse har højre ratt dette er etter fabrikat det er et firma i italia som gjør det det er de samme som mekker celica cabene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SWom du har kalt dette innlegget for S13 sedan men den har jo to dører Silvia er bare et annet karosseri du får til S13 men S13 er chassi nummert det er det eneste de deler.

men det finnes ikke direkte S13 sedan men det finnes en nissan sedan sedan som er sedanen for Silvia S13 den heter noe sånn som VL eller noe lignenden jeg skal prøve og se om jeg finner noen bilder av en sånn en men jeg kan ikke love deg no jeg har en venn i australia som kjenner en del folk med en sånn bil.

Skal se om jeg kan fikse noen bilder til deg så du og dere andre får se hvordanm de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Den bilen på bidet var jævelig fin!

Ja jeg tenkte på en sånn bil en gang men den er litt vanskelig og få hit men vinner jeg i lotto skal jeg ha et par. fordi det er en drit fet bil og ha da.

og da skal jeg sette i RB26DET eller RB26DETT i den også trimme deretter.

det blir litt fett veit jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da er jeg kommet til et sted her i livet hvor sjansen for billån er til stede, og en SR20DET-velsignet Silvia er innen rekkevidde. Så spørs det:

Får man regget den i Norge? Må man isåfall regge den som motorhistorisk?

EDIT: Bare for å vise hva vi stolte, bilelskende vikingmenn går glipp av:

silvia1.jpg

silvia2.jpg

silvia3.jpg

silvia4.jpg

silvia5.jpg

silvia6.jpg

silvia7.jpg

silvia8.jpg

silvia9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5-6000 bilbilder fordelt på en haug med CD-plater, fotoalbum og i skuffer og skap.

Bilen var venstrerattet, det er jeg 100% sikker på. Den hadde også "høyt" skilt bak. Jeg tror jeg så bilen for ca 2 år siden, og det skal være 3 bilder av den ett eller annet sted her. Jeg har også mailet bilder av den til noen kamerater etter at de ble tatt, sånn at jeg kan få dem fra andre (håper jeg) om det skulle vise seg at jeg ikke finner dem. Jeg har også blitt forbikjørt av den ved Gardermoen i jula i fjor, - og jeg tror at den er flyttegodsimportert... Da gjelder andre regler enn om du henter en bil selv og møter opp og vil ha skilt på den.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider