Gå til innhold

Golf stjelt i Oslo

Ranger emnet

legacy

Anbefalte innlegg

Det var natt til Søndag (28.mai) rundt klokken 01.30 at en blå 1990 mod golf gl ble stjålet fra fellesparkeringen på Høybråten i Oslo.

Bilen har skilt nr CE 48203. Og ser helt orginal ut..

Bilen tilhører en god venn av meg, og vi blir veldig glade for alle opplysninger som kan føre til at bilen kommer tilbake til sin rettmessige eier.

Jeg mistenker at denne kan ha blitt dumpet et eller annet sted i oslo regionen, så hadde vært fint om alle som er i området kan holde øynene oppe.

På forhånd takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desverre! Men bilen er helt original, og som sagt blå.. Vet ikke navnet på fargen, men det er en pen blå farge som er ganske vanlig på eldre golfer.

I og med at bilen ikke skiller seg ut på noen måte, tror jeg det blir veldig vansklig å finne den igjen.

Eneste håpet er vel at noen ser den forlatt ett eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt om i denne tråden da?

Ja! Bileier ble oppringt av viking, så akkurat nå står bilen hos dem. Jeg er usikker på hvor den ble funnet og tilstand. Det kan jeg komme tilbake til når jeg vet noe mer.. Kan jo være relevant i og med at din bil også ble tatt i oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bileier vært å sett bilen.. En rute er knust, tenninga er ødelagt og bilen har blitt rævkjørt, for det har spruta masse olje rundt omkring i motoren.

Viking mannen som fant bilen var ikke på jobb den dagen bileier var der, så han vet fortsatt ikke hvor den ble funnet.

Eieren har delkasko, så rute + tenning vil bli erstattet, men det er noe usikkert omkring motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider