Vangstuen Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hei. Jeg lurt på... Har noen bestilling deler på FK Automotive før???Billig? Hva koster frakt til Norge. Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
United R Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 FK er jalla og jall! Sykt treig levering, veldig veldig dårlig passform, og kvaliteten er tragisk. Det er jaggu heller ikke billig, men noe de skal ha pluss for er at dem lager kul styling, men det er vel stort sett det eneste oxo Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 FK er jalla og jall! Sykt treig levering, veldig veldig dårlig passform, og kvaliteten er tragisk. Det er jaggu heller ikke billig, men noe de skal ha pluss for er at dem lager kul styling, men det er vel stort sett det eneste oxo Magnus Nå kjenner jeg ikek til stylinga så mye untatt griller. men på lykter og dempere, justerbare kits er de suverene Å prisen på feks, justrbare senkesett er ikke ille, viss du sammen ligner med KW som blir de beste å sammenligne med.. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hei. Jeg lurt på... Har noen bestilling deler på FK Automotive før???Billig? Hva koster frakt til Norge. Du kan ikke bestille i fra FK i tyskland, du må bestille gjennom en forhandler i norge, FK er veldig strenge på det der, alt du kan bestille fra en ikke så nøyen forhandler i tskland og få de til å sende det til deg.. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangstuen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Takk. Jeg skal bestille noen forhandle i norge til sommer. God sommer alle sammen. Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg