Gå til innhold

Bil ønskes kjøpt!..

Ranger emnet

Trulsen

Anbefalte innlegg

Som topic sier er det på tide å kjøpe seg bil.. Noen her inne som har en bra en til salgs eller vet om en grei bil? Prisklasse helst under 100k. Ser på alt fra Opel til BMW. Dette blir da min første bil, så bør jo være i grei stand og driftsikker da.. Men som de sier så er biler noe dritt, men det gjelder å finne den dritten som passer deg best :)

Edit: Har sett en del på:

-Opel Vectra B

-Opel Omega

-Audi A4 1.8t

-Saab 9000 turbo

-Det meste av BMW.

-Audi coupe

-Audi 80 Cab

Noen tips til hvilken som gir mest glede?:p Hehe

Mvh Truls Are.

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

min er egentlig ikke til salgs men kan vurdere å selge for 100K.

2 liter motor som står i..sjelden på disse.

All dokumentasjon på alt som er gjort med bilen følger med.. lagt ut over 100000 på den.. DØNN STRØKEN.. send pm for mer info.. gidder ikke legge ut noe mer på den siden den egentlig ikke er til salgs

Ser sånn ut...

caben1.jpg

---------------------------

1993 Bmw 320i Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren har jo gått et stykke, men veit ikke hvor godt den er tatt vare på da(motoren). Omega er jo ikke de fineste og kuleste, men helt greie biler.

Min stefar er tidligere bilmekaniker og han kjøpte den med en eldre mann. Tror motoren skal være i god stand. Og siden resten av bilen matcher motoren så tror ikke jeg det er et så alt for værst kjøp. Tenker da på strøkent interiør, ikke rust osv osv..

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider