Gå til innhold

Originale Hyundai-felger ønskes kjøpt!

Ranger emnet

quack

Anbefalte innlegg

Husker det var en på forumet som annonserte fire stk. originale Hyundai aluminumsfelger for en stund siden, men finner ikke igjen annonsa. Var det famir mon tro?

Uansett, skulle hatt tak i det til gamlingene sin bil. Er vel boltsirkel 4x114,4 tror jeg. Andre felger som passer er også interssant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Husker det var en på forumet som annonserte fire stk. originale Hyundai aluminumsfelger for en stund siden, men finner ikke igjen annonsa. Var det famir mon tro?

Uansett, skulle hatt tak i det til gamlingene sin bil. Er vel boltsirkel 4x114,4 tror jeg. Andre felger som passer er også interssant.

Jeg annonserte ønskes kjøpt jeg. :)

Men etter at jeg vraket bilen min leverte jeg den til forsikringen med orginalfelgene på og beholdt 4 stk 17" BSA Racing felger. Hvis du har veldig lyst på slike og klarer å overbevise meg til å selge de så kan du sikkert få de til en overkommelig pris, siden de bare ligger og samler støv i garasjen nå alikevel.

Boltsirkelen er 4x114.3

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

De jeg leiter etter var 14"ere tror jeg, også var de temmelig billige. Hvor mye kosta de BSA Racing felgene nye da? Er jo interessert, men prisforskjellen pleier å være ganske stor fra 14"ere til 17"ere :)

Prisforskjellen er nok merkbar der ja. Jeg tenkte meg rundt 6000 for de. Men jeg skal ta en titt i garasjen når jeg kommer meg hjem senere i kveld og se om jeg finner noen hyundai-felger jeg har glemt bort. Sender deg PM hvis jeg kommer over noen jeg.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider