shibbyvolvo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 er kanskje litt unødvendig tråd, men må få litt utløp for agresjonen min her. etter å ha jobbi og sliti med 81,5 i timen har jeg endelig fått råd til forsterker til høytallera mine. så jeg høvler igjennom forumets del, kjøp og salg, for å finne en passende én. der finner jeg en jbl 6-kanaler. til 2000 kroner passer den kontoen min perfekt. så dum som jeg er forhåndsbetaler jeg rett inn på kontoen til Luke82 her. og venter spent på svar, men svar uteblir etter pengene er sendt. så her sitter jeg med kabler trekki og hele pakka, men null forsterker. og da spør jeg: hva er galt når du skal gjør deg til tjuveradd for 2000 kroner fra en stakkars sekstenåring? hadde jeg først skulle blitt tjuv ville jeg sikta litt høyere på treet. for vi har tross alt navn, adresse og kontonr på deg. p.s: hvis jeg får forsterkeren min i posten snart, er alt ting glemt, Luke82. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 er kanskje litt unødvendig tråd, men må få litt utløp for agresjonen min her.etter å ha jobbi og sliti med 81,5 i timen har jeg endelig fått råd til forsterker til høytallera mine. så jeg høvler igjennom forumets del, kjøp og salg, for å finne en passende én. der finner jeg en jbl 6-kanaler. til 2000 kroner passer den kontoen min perfekt. så dum som jeg er forhåndsbetaler jeg rett inn på kontoen til Luke82 her. og venter spent på svar, men svar uteblir etter pengene er sendt. så her sitter jeg med kabler trekki og hele pakka, men null forsterker. og da spør jeg: hva er galt når du skal gjør deg til tjuveradd for 2000 kroner fra en stakkars sekstenåring? hadde jeg først skulle blitt tjuv ville jeg sikta litt høyere på treet. for vi har tross alt navn, adresse og kontonr på deg. p.s: hvis jeg får forsterkeren min i posten snart, er alt ting glemt, Luke82. har du prøvd å søke opp telefonnr. og ringe selger før du henger vedkommende ut her? En annen ting du burde ha i bakhodet, er at om om du har jobbet over 80 timer for 2000 kroner, burde du heller irritere deg over det for da får du DÅRLIG betalt gutten min! type 25 kroner timen.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det står da faktisk at han har jobba FOR 81,50 i timen ;P Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 postoppkrav er en fin tjeneste, det! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 er ikke hoderegning vi er best i? nei, fra spøk til revolver så er vi flere som har blitt svindla av han. skal anmelde han når jeg får komplett liste over de som har blitt svindla. står sterkere da, håper jeg. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 postoppkrav er en fin tjeneste, det! som dum førstegangsbruker i kjøp over internet bæsja jeg ganske godt i skuffen der ja. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Synd at dette forumet med tiden har fått såpass mange useriøse brukere mt. på kjøp og salg.. Dette ødelegger for de som er seriøse. Man havner jo i en problemstilling som både kjøper og selger.. Som selger ønsker i alle fall jeg KUN forhåndsbetaling da jeg har opplevd en gang for mye at pakker ikke blir avhentet.. Som kjøper ønsker man som regel ikke å forhåndsbetale for å være trygg på å ikke bli lurt.. Det jeg gjør er i alle fall følgende: Ved kjøp: Dersom selger er en "kjent" bruker her og har mange posts kan jeg godt forhåndsbetale siden jeg da føler meg trygg. Hvis det er en nyregistrert bruker er jeg mer reservert. Ved salg: Godtar kun forhåndsbetaling med mindre kjøper er en kjent bruker her på forumet og har vært her lenge.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Kan vel ikke se bort fra en litt eldre person som føler at det er lett å lure en 16-åring som kommer godtroende og stoler på en. Dersom dette stemmer - ikke minst dersom det stemmer at flere har opplevd lignende ting - så gjør det meg kvalm. Men som nevnt, har du prøvd å ringe vedkommende? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Eg og sku kjøpa ein subb av luk82 så han sendte meg eit pm med konto.nr med ein gang og då blei eg litt skaptisk og droppa og kjøpa subben. Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 få tak i ip adressen hannes..administratoren skal ha den registrert ett sted. Forsterker kan du kjøpe av meg ;) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 få tak i ip adressen hannes..administratoren skal ha den registrert ett sted. Forsterker kan du kjøpe av meg ;) Vanskelig å få utnyttet IP-adresser. ISP (nettleverandør) kan helt enkelt nekte å levere ut informasjon om IP-adresser, og i enkelte tilfeller har vel ISP forpliktet seg til å ikke levere ut informasjon om IP-adresser til andre enn politiet. Og å få politiet til å prioritere dette er ikke helt lett. Ikke for å være pesimistisk, men følte bare at jeg burde forklare hvordan det trolig ligger ann. :) Men om du har telefon-nummer, så holder vel det? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 står jo at de har navn og adresse så da kan det ikke være allverdens problem å få funnet ett tlfnr Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det er flere tråder med Luke82 m.fler her. Kjøp balltre, og bank på døra hans. Du kan jo ta kontakt med banken hans også og forklare det hele, legge ved en anmeldelse fra politiet, så kan det hende de ordner opp i det for deg. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 okai. skal anmelde når vi har komplett liste med de som har blitt svindla. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Har riktignok ikke kjøpt av luke82 men har kjøpt en vinge på autodb av en kar jeg tror henger mye her. Penga ble sendt i påsken og vingen har jeg ikke sett snurten av. Har han på msn og tlf men nå har han slutta å bry seg. Det er ikke så fucking vanskelig å sende den forbanna vingen vel!1 Hater sånn småsvindel, lykke til! Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg