B.T.i Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Enda en grunn til at Bilforumet bør starte med krav til full visning av navn på brukere, samt en liten årspris for medlemskap.. Uansett.. Ring personen før du gjør noe som helst, så hvis det ikke hjelper kan du gå til Politiet sammen med de andre som er i samme situasjon som deg.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 når skal noen som er svindlet her gå opp på døra til kjeltringen da? bruk balltre på føttern og nevene på trynet...få han til å se skikkelig forjævlig ut! ta bilde og legg ut her! gjerne vær mange så dere er sikker! ingenting er feigt imot slike! hvis dere ikke vil legge ut bilde fortell ihvertfall hva som hendte med vedkommende så andre kanskje ser det ikke er lurt! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 når skal noen som er svindlet her gå opp på døra til kjeltringen da? bruk balltre på føttern og nevene på trynet...få han til å se skikkelig forjævlig ut! ta bilde og legg ut her! gjerne vær mange så dere er sikker! ingenting er feigt imot slike! hvis dere ikke vil legge ut bilde fortell ihvertfall hva som hendte med vedkommende så andre kanskje ser det ikke er lurt! Rolig nå... Lett å være tøff, ikke så lett å gjøre slikt irl... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Enda en grunn til at Bilforumet bør starte med krav til full visning av navn på brukere, samt en liten årspris for medlemskap.. Henger meg på den. Oppfordrer andre til å skrive fullt navn i "custum title" under nicket ditt. Gjøres i kontrollpanelet Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Husker når eg var yngre, eg har byttet PS2spill med totalt ukjente folk med posten.. Var riktignok et spill eg absolutt hatet, men likevel.. Forjævli når folk skal være så kjipe, postoppkrav er dyrt men det er det eneste som gjelder.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 "lett å lure en godtroende 16 åring" <-- kanskje forumet burde innføre 18års aldersgrense da.. för å luke ut sånne som er godtroende på 16! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 flere som var over 16 som var godtroende med luk~ da... -.- Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Boss Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 når skal noen som er svindlet her gå opp på døra til kjeltringen da? bruk balltre på føttern og nevene på trynet...få han til å se skikkelig forjævlig ut! ta bilde og legg ut her! gjerne vær mange så dere er sikker! ingenting er feigt imot slike! Mange ganga hjælpe det å skræmme! Et par king size kara som har tatt massiv overdose av anabole steroider i årevis, me ei blodtrimma Jobu motorsag funke garantert. m'm Siter Volvo BM 430- 76 mod Volvo 242 Deluxe 78 mod Zetor 92 L 84 mod Fordson Major 66 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 "lett å lure en godtroende 16 åring" <-- kanskje forumet burde innføre 18års aldersgrense da.. för å luke ut sånne som er godtroende på 16! Hvorfor ikke la deg bestemme hvem som skal få bruke forumet? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 sinnsykt kjedlig nå man jobber og sliter for og få litt gryn og så miste det på sånn svindleri.. har selv solgt et par ting på qxl sendt det i postoppkrav og f*** får den i retur noen uker seiner med regning på noen hundringser ifra posten utrolig kjipt.. Samt at jeg har blitt frastjelt en honda cr 250 2002 for noen år siden men det er en annen historie.. Samt kjøpt en k750 som skulle være strøken men når jeg fikk den var den helt utslitt med bulker og greier mange slike historier så nettet er ikke det sikkreste stedet akkurat liker ikke å kjøpe noe usett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvorfor ikke la deg bestemme hvem som skal få bruke forumet? Ikke svar på innleggene hans. Han har bedt deg la være. Anyway så støtter jeg visning av fullt navn, trur jeg har fullt navn i signaturen, samt en liten årsavgift for å luke ut de useriøse. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Du kan henvise til kontonummeret du sendte penger til. Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Postoppkrav er falsk trygghet. Kan godt være stein i pakken. Du får ikke sendt den i retur etter du har betalt ut pakken. Litt og tenke over... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Ikke svar på innleggene hans. Han har bedt deg la være. Anyway så støtter jeg visning av fullt navn, trur jeg har fullt navn i signaturen, samt en liten årsavgift for å luke ut de useriøse. Det gir jeg f*** i. :) Forøvrig enig. Få useriøse legger penger i et forum. Uansett hvor lite. Og fullt navn ser jeg på som en selvfølge. Nå er det lenge siden jeg registrerte meg, og det virker som man ikke kan ha navn i profilen. Såeh, der var det i signatur. Hvorfor skal man IKKE ha fullt navn? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det gir jeg f*** i. :) Forøvrig enig. Få useriøse legger penger i et forum. Uansett hvor lite. Og fullt navn ser jeg på som en selvfølge. Nå er det lenge siden jeg registrerte meg, og det virker som man ikke kan ha navn i profilen. Såeh, der var det i signatur. Hvorfor skal man IKKE ha fullt navn? :) Hvorfor ikke ha det under nicket? Jeg liker egentlig ikke å oppgi mitt fulle navn på nettet, men har det jo andre steder, så.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg